Helpotti todellakin! On vaan tosi vaikea myöntää toiselle, että on masentunut, varsinkin kun miehen asenne masentuneita kohtaan on aina ollut luokkaa "Laiskuutta se vaan on"...Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Voi kun hyvä, varmaan helpotti. Hyvä mies sulla. Ei masennus ole mielisairaus.Alkuperäinen kirjoittaja ov:Eilen. Kerroin miehelleni, että olen sössinyt raha-asiani ja olen käynyt lääkärillä masennuksen vuoksi. Tiukkaa teki, mutta sain kerrottua. Eikä mies edes suuttunut. <3
Mä en onneksi ole törmännyt tuohon linkkiin. :/Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mullakin on hormoonit osasyynä,mutta toi juttu oli muutenkin niin kamala.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eilen. Ja syytän siitä hormooneja. B)
Yleensä en todellakaan itke,edes raskausaikana.
Onnea sullekin jaq tulevalle pienelle.Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Itkin onnesta kun raskaustestiin ilmestyi plussa viime viikolla :heart:
Tekee se.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ehkä itku silloin tällöin tekee hyvää :ashamed:
Mäkin tästä lähtien jätän ne jutut väliin,koska en mä voi sille mitään että sellasia tapahtuu varmana jatkossakin :/Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä en onneksi ole törmännyt tuohon linkkiin. :/Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mullakin on hormoonit osasyynä,mutta toi juttu oli muutenkin niin kamala.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eilen. Ja syytän siitä hormooneja. B)
Voi sua, heitä mäkeen tuollainen mies!Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Tässä pari tuntia sit ku ukon kans olin puhelimessa.. Oli jäänytkin ryyppäämään kaverinsa luokse,ja aiko yöllä vasta tulla.
Minä niin odottelin häntä kotiin, eikä kehdannut mainita ryyppäämisestä aikaisemmin
Tää maailma on sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mäkin tästä lähtien jätän ne jutut väliin,koska en mä voi sille mitään että sellasia tapahtuu varmana jatkossakin :/Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä en onneksi ole törmännyt tuohon linkkiin. :/Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mullakin on hormoonit osasyynä,mutta toi juttu oli muutenkin niin kamala.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eilen. Ja syytän siitä hormooneja. B)
Hyi miksi kerroit tän???Alkuperäinen kirjoittaja Africa:Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O
Siis unissaan muksasi.
Mä peesaan myös,jos tätä tapahtuu alvariinsa :/Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Voi sua, heitä mäkeen tuollainen mies!Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Tässä pari tuntia sit ku ukon kans olin puhelimessa.. Oli jäänytkin ryyppäämään kaverinsa luokse,ja aiko yöllä vasta tulla.
Minä niin odottelin häntä kotiin, eikä kehdannut mainita ryyppäämisestä aikaisemmin
En tiennyt että pelkäät??Vinkki:nuku yksin kun haava on vielä arkaAlkuperäinen kirjoittaja ieras:Hyi miksi kerroit tän???Alkuperäinen kirjoittaja Africa:Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O
Siis unissaan muksasi.
Mun pitäis saada kohta elämäni ensimmäiset tikit ja olen ihan hirvittävän peloissani
Hyi kun pelottaa kahta kauheammin!
Tuota se monesti tahtoo olla kunnes tapaa oikeasti masentuneen. Ei se ole vain sitä ettei viitsi mutta kun ei vain jaksa.Alkuperäinen kirjoittaja ov:Helpotti todellakin! On vaan tosi vaikea myöntää toiselle, että on masentunut, varsinkin kun miehen asenne masentuneita kohtaan on aina ollut luokkaa "Laiskuutta se vaan on"...Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Voi kun hyvä, varmaan helpotti. Hyvä mies sulla. Ei masennus ole mielisairaus.Alkuperäinen kirjoittaja ov:Eilen. Kerroin miehelleni, että olen sössinyt raha-asiani ja olen käynyt lääkärillä masennuksen vuoksi. Tiukkaa teki, mutta sain kerrottua. Eikä mies edes suuttunut. <3
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:miten miehen saa tajuamaan etten halua olla odotukseni kanssa yksin? miten miehen saa ymmärtämään että tunnen itseni niin yksinäiseksi että sydän särkyy?
Toi tosiaan nukkuu toi toinen muksu mun viekussa... Ehkä mun pitää heittää se omaan sänkyyn nukkumaan siksi ajaksi Kiitos sitten kuitenkin vinkistäAlkuperäinen kirjoittaja Africa:En tiennyt että pelkäät??Vinkki:nuku yksin kun haava on vielä arkaAlkuperäinen kirjoittaja ieras:Hyi miksi kerroit tän???Alkuperäinen kirjoittaja Africa:Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O
Siis unissaan muksasi.
Mun pitäis saada kohta elämäni ensimmäiset tikit ja olen ihan hirvittävän peloissani
Tuo on kauheaa, sadoilta, tuhansilta ihmisiltä mennyt koteja, kaupunkejaq tuhoutunut. Kamalaa, Onneksi meillä on niin kylmää ettei vaaraa.Alkuperäinen kirjoittaja sohvii:tänä aamuna kun kuuntelin novaa ja kertoivat nyyhkytarinoita australian palo aluieilta
Ihan taatusti sulla menee kaikki hyvin tikkien kanssa ja niiden laittohan ei kuitenkaan satuAlkuperäinen kirjoittaja ieras:Toi tosiaan nukkuu toi toinen muksu mun viekussa... Ehkä mun pitää heittää se omaan sänkyyn nukkumaan siksi ajaksi Kiitos sitten kuitenkin vinkistäAlkuperäinen kirjoittaja Africa:En tiennyt että pelkäät??Vinkki:nuku yksin kun haava on vielä arkaAlkuperäinen kirjoittaja ieras:Hyi miksi kerroit tän???Alkuperäinen kirjoittaja Africa:Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O
Siis unissaan muksasi.
En mäkään helpolla itke,mutta lapsiin kohdistuneet raakuudet raastaa,koska mun mielestä toi meidän likka on just nyt mahtavassa iässä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä en edes muista. En itke helpolla/ usein...