Milloin olette viimeksi itkeneet ja miksi?

ov
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Eilen. Kerroin miehelleni, että olen sössinyt raha-asiani ja olen käynyt lääkärillä masennuksen vuoksi. Tiukkaa teki, mutta sain kerrottua. Eikä mies edes suuttunut. <3
Voi kun hyvä, varmaan helpotti. Hyvä mies sulla. Ei masennus ole mielisairaus.
Helpotti todellakin! On vaan tosi vaikea myöntää toiselle, että on masentunut, varsinkin kun miehen asenne masentuneita kohtaan on aina ollut luokkaa "Laiskuutta se vaan on"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Eilen. Ja syytän siitä hormooneja. B)
Mullakin on hormoonit osasyynä,mutta toi juttu oli muutenkin niin kamala.
Yleensä en todellakaan itke,edes raskausaikana.
Mä en onneksi ole törmännyt tuohon linkkiin. :/ :(
Mäkin tästä lähtien jätän ne jutut väliin,koska en mä voi sille mitään että sellasia tapahtuu varmana jatkossakin :/
 
realisti
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Tässä pari tuntia sit ku ukon kans olin puhelimessa.. Oli jäänytkin ryyppäämään kaverinsa luokse,ja aiko yöllä vasta tulla.
Minä niin odottelin häntä kotiin, eikä kehdannut mainita ryyppäämisestä aikaisemmin
Voi sua, heitä mäkeen tuollainen mies!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Eilen. Ja syytän siitä hormooneja. B)
Mullakin on hormoonit osasyynä,mutta toi juttu oli muutenkin niin kamala.
Yleensä en todellakaan itke,edes raskausaikana.
Mä en onneksi ole törmännyt tuohon linkkiin. :/ :(
Mäkin tästä lähtien jätän ne jutut väliin,koska en mä voi sille mitään että sellasia tapahtuu varmana jatkossakin :/
Tää maailma on sairas.

|O
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O

Siis unissaan muksasi.
Hyi miksi kerroit tän???

Mun pitäis saada kohta elämäni ensimmäiset tikit ja olen ihan hirvittävän peloissani :(

Hyi kun pelottaa kahta kauheammin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Tässä pari tuntia sit ku ukon kans olin puhelimessa.. Oli jäänytkin ryyppäämään kaverinsa luokse,ja aiko yöllä vasta tulla.
Minä niin odottelin häntä kotiin, eikä kehdannut mainita ryyppäämisestä aikaisemmin
Voi sua, heitä mäkeen tuollainen mies!
Mä peesaan myös,jos tätä tapahtuu alvariinsa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O

Siis unissaan muksasi.
Hyi miksi kerroit tän???

Mun pitäis saada kohta elämäni ensimmäiset tikit ja olen ihan hirvittävän peloissani :(

Hyi kun pelottaa kahta kauheammin!
En tiennyt että pelkäät??Vinkki:nuku yksin kun haava on vielä arka:)
 
realisti
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Eilen. Kerroin miehelleni, että olen sössinyt raha-asiani ja olen käynyt lääkärillä masennuksen vuoksi. Tiukkaa teki, mutta sain kerrottua. Eikä mies edes suuttunut. <3
Voi kun hyvä, varmaan helpotti. Hyvä mies sulla. Ei masennus ole mielisairaus.
Helpotti todellakin! On vaan tosi vaikea myöntää toiselle, että on masentunut, varsinkin kun miehen asenne masentuneita kohtaan on aina ollut luokkaa "Laiskuutta se vaan on"...
Tuota se monesti tahtoo olla kunnes tapaa oikeasti masentuneen. Ei se ole vain sitä ettei viitsi mutta kun ei vain jaksa.
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
miten miehen saa tajuamaan etten halua olla odotukseni kanssa yksin? miten miehen saa ymmärtämään että tunnen itseni niin yksinäiseksi että sydän särkyy?
:(

Mä luuulen, että on mies miten läsnä vaan raskaudessa, niin jokainen äiti tuntee itsensä yksinäiseksi raskaana, ainakin välillä.

Kyllä se siitä helpottaa. Voimia ja haleja!
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O

Siis unissaan muksasi.
Hyi miksi kerroit tän???

Mun pitäis saada kohta elämäni ensimmäiset tikit ja olen ihan hirvittävän peloissani :(

Hyi kun pelottaa kahta kauheammin!
En tiennyt että pelkäät??Vinkki:nuku yksin kun haava on vielä arka:)
Toi tosiaan nukkuu toi toinen muksu mun viekussa... Ehkä mun pitää heittää se omaan sänkyyn nukkumaan siksi ajaksi :) Kiitos sitten kuitenkin vinkistä ;)
 
realisti
Alkuperäinen kirjoittaja sohvii:
tänä aamuna kun kuuntelin novaa ja kertoivat nyyhkytarinoita australian palo aluieilta :(
Tuo on kauheaa, sadoilta, tuhansilta ihmisiltä mennyt koteja, kaupunkejaq tuhoutunut. Kamalaa, Onneksi meillä on niin kylmää ettei vaaraa.
 
Tuli vähän itkua tirautettua kun katselin noita hääohjelmia... Varsinkin tuon Satuhäät ohjemlan aikana. :ashamed: :D

Muuten itkin aiemmin tuossa joku aika sitten kun tulin töistä ja mulla oli kamala ikävä lapsia! (Olin siis poissa kotoa useamman päivän... )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Itkin ti-ke aamuyöstä kun poika pamautti tikatun haavan auki,sattu ihan pe..keleesti |O

Siis unissaan muksasi.
Hyi miksi kerroit tän???

Mun pitäis saada kohta elämäni ensimmäiset tikit ja olen ihan hirvittävän peloissani :(

Hyi kun pelottaa kahta kauheammin!
En tiennyt että pelkäät??Vinkki:nuku yksin kun haava on vielä arka:)
Toi tosiaan nukkuu toi toinen muksu mun viekussa... Ehkä mun pitää heittää se omaan sänkyyn nukkumaan siksi ajaksi :) Kiitos sitten kuitenkin vinkistä ;)
Ihan taatusti sulla menee kaikki hyvin tikkien kanssa ja niiden laittohan ei kuitenkaan satu
=)
 

Yhteistyössä