Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:Meilläkin mummo leikkasi tänään tytöltä otsista lyhyemmäksi. Kertokaas mikä siinä on niin järkyttävää :xmas:
Avainsana tässä onkin LUPAA KYSYMÄTTÄ mitäs jos minä tulisin ´ja leikkaisin sinun lapselle irokeesin, siis sille tyttölapselle?
No sinua vetäisin tietenkin kuonoon, enhän edes tunne sinua ja alkaisit leikkaamaan tytöltä hiuksiaOlisko hieman eri asia kuitenkin
![]()
Niinpä, mutta edes se että tuntisit minut, ei antaisi mulle lupaa leikellä lapsesi tukkaa. Vähän sama juttu jos äitisi veisi tyttäresi laittamaan napalävärin ilman sinun lupaasi. Ei isovanhemmilla ole mitään asiaa tehdä lapselle yhtään mitään tuollaista ilman vanhempien lupaa.
Sama asia muuten karkinsyönnillä, jokainen joka minut tunsi silloin kun esikoinen oli pieni, tiesi ettei hälle anneta karkkia, ja olisin saanut raivarit jos joku olisi niin tehnyt.
Niin, olen muuten tuosta luvan kysymisestä samaa mieltä, MUTTA suhteutan asiat eri tavalla. Napaläväri on kuitenkin eri asia kuinhiusten leikkaaminen. Hiukset kasvavat AINA takaisin, mutta lävärin ottaminen tekee jo kipeääkin. Ei kinata tästä enää, eihän?