Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:minä odotin koeajan päättymistä. vaikka raskaana olevaa ei saisikaan potkasta pihalle voi syyksi koeajalla laittaa muunkin. yleensä kyllä niin ei käy,kun useesti sitä katsotaan irtisanomisen tapahtuneen raskaudentakia. pelasin kuitenkinkin varmanpäälle,pomo kun ei olut yhtään mukava mies. odota siihen asti että se loppuu,eihän siihen ole pitkäaikakaan enää eikä raskaus ehkä näy ennen sitä. mulla ainakaan kolmannestakaan maha ei tullu ulos kun vasya puolivälissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Plussasinpas78:Tota olen myös minä miettinyt. Mä haluaisin kertoa heti ja antaa heidän päättää mitä tekevät. Mut on palkattu ihan uuteen pestiin ja kaikki on sovitettu mulle sopivaksi, työhuoneet+läppäri ja kaikki. Tunnen et olen sen velkaa työnantajalle et kerron asian heti.
Alkuperäinen kirjoittaja Plussasinpas78:Totta!! Täällä ei kukaan onneksi pahemmin kysele ja lähin työkaveri tietää raskaudestani. Soveltaa mun kanssa sit jos tulee kysymyksiä
![]()