"vieras"
No tällaisten ihmisten pitää mennä hoitoon.Toiset ihmiset 'vainoavat' niin kauan kunnes asia on selvitetty tai on saatu jonkinlainen hyvitys.
No tällaisten ihmisten pitää mennä hoitoon.Toiset ihmiset 'vainoavat' niin kauan kunnes asia on selvitetty tai on saatu jonkinlainen hyvitys.
En lainaa koko viestiäsi, ihmiset voivat sen lukea yltä.Alkuperäinen kysymys kuuluikin, Missä siis raja kaikelle kulkee? Vastaa sinä Jaska
Mä en tiedä mitä poliisit sanoo, mutta mene kokeilemaan! Muakin alkoi pelottaa noi uhkaukset. Näytä siellä poliisilla niitä viestejä ja sano että pelkäät itsesi ja lapsen puolesta....
Miten asia oikeesti etenee poliisilla ja onko minulla oikeesti mahdollisuus saada nyt asioita eteenpäin?
Laittomuuksiin liittyviä vääryyksiä on oikeus yrittää korjata. Mielipahaa aiheuttaneista vääryyksistä täytyy vaan oppia pääsemään yli. Tästä löytyy terveen ja epäterveen ihmisen ero.Ei vääryyttä pidä hyväksyä.
Mutta ei mennä off topicciin.
Poliisien on pakko ottaa vastaa rikosilmoitus. He eivät sitä päätä, eteneekö se jonnekin vai ei.Mä en tiedä mitä poliisit sanoo, mutta mene kokeilemaan! Muakin alkoi pelottaa noi uhkaukset. Näytä siellä poliisilla niitä viestejä ja sano että pelkäät itsesi ja lapsen puolesta.