pelkään
Lapsen isän kanssa olemme eronneet 4vuotta sitten ja hiljalleen asiat ajatutuivat siihen ettei lapsi voinut enää hänen luonaan käydä tai olla yhteydessä.
Vika ei ollut minun ja tein ratkaisun ja vein asiat silloin viranomaisten tarkasteltavaksi. En pystynyt itse tekemään päätöstä toisen vanhemman poissulkemisesta.
Valvotut tapaamiset lapsen ja isän välille määrättiin ja isä ei ole käynnistänyt näitä 2 vuoteen...
Silti jatkuva uhkailu ja minun ahdistamiseni jatkuu...
En ole mihinkään viesteihin vastannut mitään.
Eilen sain kaksi tekstaria:
"Kuuletko vainajien valituksen ja kuolevien kutsun."
" Kun katsot olkasi yli olen lähempänä kuin arvaatkaan"
Edellisenä viikkona tuli s- posti jossa oli tällaista:
Mielessäni pyörii kammottavia ajatuksia katkeruuden kylvämänä. Onneksi poikani takia en moiseen ole harkinnutkaan ryhtyväni. Jossain kuitenkin raja menee ja kun päässä napsahtaa se on menoa. Et voi mielivaltaisesti viedä isältä oikeuksia ja olla niistä piittaamatta. Yhtä hyvin minä voin olla piittaamatta laista tai siitä mikä moraalisesti on oikein ja silloin niin sinun kuin myös kasvatusisä ****päivät lähenisivät loppuaan. Tämä ei ole uhkaus, vaan lupaus siitä että kohtelen ja teen sinulle ja läheisillesi samoin, mitä sinä minulle ja minun läheisilleni.
Mulle alkaa riittää tää jatkuva uhoominen ja arvailu jos hän ryhtyykin tekoihin.
Olen väsynyt kuuntelemaan näitä ja lisäksi kun tuntuu että tehtäväni on suojella lasta isältään...
Mahdollisuus tapaamiseen hänellä olisi mutta ei ole näihin saapunut ja sitten toimii näin
Miten te suhtautuisitte ja tekisitte?
Näin on jatkunut uhkailut sun muut jo toista / kolmatta vuotta..
Näen painajaisia ja pelkään kyllä jossain määrin arkipäivinäkin.
Vika ei ollut minun ja tein ratkaisun ja vein asiat silloin viranomaisten tarkasteltavaksi. En pystynyt itse tekemään päätöstä toisen vanhemman poissulkemisesta.
Valvotut tapaamiset lapsen ja isän välille määrättiin ja isä ei ole käynnistänyt näitä 2 vuoteen...
Silti jatkuva uhkailu ja minun ahdistamiseni jatkuu...
En ole mihinkään viesteihin vastannut mitään.
Eilen sain kaksi tekstaria:
"Kuuletko vainajien valituksen ja kuolevien kutsun."
" Kun katsot olkasi yli olen lähempänä kuin arvaatkaan"
Edellisenä viikkona tuli s- posti jossa oli tällaista:
Mielessäni pyörii kammottavia ajatuksia katkeruuden kylvämänä. Onneksi poikani takia en moiseen ole harkinnutkaan ryhtyväni. Jossain kuitenkin raja menee ja kun päässä napsahtaa se on menoa. Et voi mielivaltaisesti viedä isältä oikeuksia ja olla niistä piittaamatta. Yhtä hyvin minä voin olla piittaamatta laista tai siitä mikä moraalisesti on oikein ja silloin niin sinun kuin myös kasvatusisä ****päivät lähenisivät loppuaan. Tämä ei ole uhkaus, vaan lupaus siitä että kohtelen ja teen sinulle ja läheisillesi samoin, mitä sinä minulle ja minun läheisilleni.
Mulle alkaa riittää tää jatkuva uhoominen ja arvailu jos hän ryhtyykin tekoihin.
Olen väsynyt kuuntelemaan näitä ja lisäksi kun tuntuu että tehtäväni on suojella lasta isältään...
Mahdollisuus tapaamiseen hänellä olisi mutta ei ole näihin saapunut ja sitten toimii näin
Miten te suhtautuisitte ja tekisitte?
Näin on jatkunut uhkailut sun muut jo toista / kolmatta vuotta..
Näen painajaisia ja pelkään kyllä jossain määrin arkipäivinäkin.