V
"vieras"
Vieras
Mistä löytyisi uusi hyvä "mitäs nyt", täällä on nykyään ihan kuollutta ja ei vaan toimi tää uus palsta. Ennen täältä sai kysymykseen kuin kysymykseen vastauksia. Minne olette siirtyneet, kaikki palstailijat? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083052:En minnekään. Jokin aika sitten porukka valitti, kun täällä ei ole enää mitään kunnon provoja ja tappeluita. Noh, ainakin tänä iltana näyttää olevan ihan kiitettävästi, joten porukka lienee palannut missä lie hetken aikaa luurasivatkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083240:Hyvät on olleet mähinät mutta tämä itse palsta on aina vaan paska!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083052:En minnekään. Jokin aika sitten porukka valitti, kun täällä ei ole enää mitään kunnon provoja ja tappeluita. Noh, ainakin tänä iltana näyttää olevan ihan kiitettävästi, joten porukka lienee palannut missä lie hetken aikaa luurasivatkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083245:Älä unohda taaperoimetystä ja "köyhät kyykkyyn" aloitusta![]()
Mä just mietin että missä vitussa sä olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083250:En vitussa enkä anuksessa vaan tässä koneella kökötän. En tiedä miksi, kaikki muut nukkuvat jo. Siis täällä meillä.
Älä nyt sano viimeistä sanaa ennenkuin on näistä aiheista edes aloitettukaan :stick:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083254:Mä voin heti jo vastata että äidinmaito on parasta ja pitkään, sektio on synnytys ja lapset tietysti hoidetaan kotona jos niitä tehdään ja jos ei ole varaa hoitaa kotona itse niin köyhiltä tuubat ja johtimet tukkoon pysyvästi.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083255:Majurin sukulaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083245:Älä unohda taaperoimetystä ja "köyhät kyykkyyn" aloitusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083258:Älä nyt sano viimeistä sanaa ennenkuin on näistä aiheista edes aloitettukaan :stick:
Perhepeti on per...heestä?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083261:Mä jo tähän vastasinkin että taaperoita ilman muuta vielä imetetään ja köyhät ovatkin kyykyssä jo valmiiksi.
Perhepedistä et maininnut. Arvaas mitä olen siitä mieltä...
Ja auto on VOLVO. On oltava, muut joutaa suoraan romuttamoon. Ehkä Bemariin pitää vaihtaa sitten kun Volvo alkaa myydä kinkkikärryjä mutta toistaiseksi ei vielä tarvitse bemuun kavuta.
EeiEn keksi hyvää nikkiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;22083267:Mikäs tossa nikissä vikana? Tosin tulee vaikutelma että olisit mieshenkilö. Naisille ei muuten armeija sovi, armeijakin on mennyt pelleilyksi sen jälkeen kun sinne alettiin ottamaan naisia ja samoin on käynyt kirkolle, yhteiskunnalle laajemminkin, koululaitokselle...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22083263:Perhepeti on per...heestä?
Mut joo, luunapit ja tukkapölly on kans varma aihe. Niin ja "koko kylä pitää kutsua synttäreille".