H
haluaa
Vieras
Onko sellaset vähän paksumpi kantaiset mummomaiset? En osaa kävellä korkkareilla ja nyt meinaan opetella, vinkatkaa/linkatkaa hyvät opettelukengät!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiilakoroilla ja paksummilla "tolppakoroilla" itse opettelit, paksukorkoisia kenkiä löytyy muitakin kuin mummomalleja...
Ihan sama onko tolppakorko vai ohut korko, riippuu kengän mallista onko se hyvä ja tukeva kävellä, viis korosta. Mulla on monet kengät joissa on 15 cm ohut korko ja niillä on tosi hyvä kävellä mutta sit taas erehdyin joskus ostamaan kengät joissa oli about 5 cm korkoa ja niillä ei vaan voinut kävellä, oli ihan huterat jotenkin.
Ihan sama onko tolppakorko vai ohut korko, riippuu kengän mallista onko se hyvä ja tukeva kävellä, viis korosta. Mulla on monet kengät joissa on 15 cm ohut korko ja niillä on tosi hyvä kävellä mutta sit taas erehdyin joskus ostamaan kengät joissa oli about 5 cm korkoa ja niillä ei vaan voinut kävellä, oli ihan huterat jotenkin.