Millaset KORKOKENGÄT on hvät ihmiselle joka aloittaa vasta korkkareiden käytön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä ostaisin ihan heti suoraan kunnon korkkarit.

Leijonan luolassa (tv-ohjelma) oli jokunen tovi sitten nainen, joka opetti 2 luolan miesleijonista kävelemään kunnon korkkareissa ihan muutamassa minuutissa. Ja he kävelivät kuin vanhat tekijät sen parin minuutin jälkeen.

Ei se oikeasti ole siis niin tippaakaan vaikeaa :)

Ihan sama onko tolppakorko vai ohut korko, riippuu kengän mallista onko se hyvä ja tukeva kävellä, viis korosta. Mulla on monet kengät joissa on 15 cm ohut korko ja niillä on tosi hyvä kävellä mutta sit taas erehdyin joskus ostamaan kengät joissa oli about 5 cm korkoa ja niillä ei vaan voinut kävellä, oli ihan huterat jotenkin.

Ihan sama onko tolppakorko vai ohut korko, riippuu kengän mallista onko se hyvä ja tukeva kävellä, viis korosta. Mulla on monet kengät joissa on 15 cm ohut korko ja niillä on tosi hyvä kävellä mutta sit taas erehdyin joskus ostamaan kengät joissa oli about 5 cm korkoa ja niillä ei vaan voinut kävellä, oli ihan huterat jotenkin.

Täysin samaan mieltä.

Täysin samaan mieltä.

Yhteistyössä