millaista kuvittelisit elämäsi olevan, jos olisit naimisissa sen kanssa, kenelle menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja sarita
  • Ensimmäinen viesti
Vai Dimmua :LOL: :D sehän on sitten kuin meillä.

Jos olisisn sen kaa menny naimisiin ja muka vielä olisin naimisissa niin...
-olisin saanu tauteja :kieh: |O
-olis lapsia juu
-olisin petetty monta kertaa ja siksi onneton ja luottamaton raunio.
Kyseinen mies nyt jo n.35v ja parantumaton häntäheikki prkl. Pettänyt jokaista kumppaniaan. Eka kännissä sählää, sit itkee kun tulo TAAS mokattua. Hohhoijaa.
 
Olisin murhaajan vaimo, lapsia varmaan olisi, mutta miestä en näkisi vähään aikaan... Vaikka mistä sitä tietää, jos yhdessä ois jatkettu niin tuskin tätä murhaa olisi tehnyt... Tai en tiedä...
 
Olisin henkisesti täysin hajalla henkisen väkivallan ja alistamisen takia. Sairaala olis tullut tutuksi muutaman kerran pahoinpitelyjen takia. Lapsista en osaa sanoa. Narkkarin vaimona eläisin, tai sit olisin vankilaleski..Olishan se tosi jees elämää..
 
duunarin vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja nakkila:
Mun tapauksessa mies olis kyllä lutunen, mutta köyhä ja kunnianhimoton, perusduunari. Nyt on lutunen, kunnianhimoainen ja varakas=)
Niin justiin että duunarit on kunnianhimottomia, köyhiä, perus duunareita vaan.
Mä en vois ikinä ottaa mitään rikasta koulutuksellaan pätevää kalpeeta kapearanteista "miestä" joka pukeutuis trendikkäästi... yäk.

 
Gluteus maximus
´Diplomi-insinöörin vaimo olisin, niin kuin olen nytkin. Lapsia tuskin olisi ja elämä pyörisi vain typerien suunnistus ja partiojuttujen ympärillä. Eläimistä ja lapsista ei tykännyt , joten tuskin oltaisiin kovin pitkään oltu naimisissa :)
 
Aika jännä muuten huomata, että suurin osa vastauksista on että "en halua ajatella" tai "ihan kamalaa" tai sitten toinen ääripää: "olen ensirakkauteni kanssa edelleen ja hyvin pyyhkii". Eli onko se sitten niin, että tytöt menettää neitsyytensä rentuille?

Mun neitsyyden vienyt on ainakin TOSI kunnon mies. Ihana ihminen, on mun siskon kanssa ollu jo 10 vuotta ja ovat mun esikoisen kummeja, lähes viikottain ollaan tekemisissä. TÄYSIN väärä mies minulle, mutta aivan ihana ihminen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Aika jännä muuten huomata, että suurin osa vastauksista on että "en halua ajatella" tai "ihan kamalaa" tai sitten toinen ääripää: "olen ensirakkauteni kanssa edelleen ja hyvin pyyhkii". Eli onko se sitten niin, että tytöt menettää neitsyytensä rentuille?

Mun neitsyyden vienyt on ainakin TOSI kunnon mies. Ihana ihminen, on mun siskon kanssa ollu jo 10 vuotta ja ovat mun esikoisen kummeja, lähes viikottain ollaan tekemisissä. TÄYSIN väärä mies minulle, mutta aivan ihana ihminen!
Veikö hän neitsyytesi ennen vai jälkeen kun alkoi siskosi kanssa seurustelemaan :whistle:
 

Yhteistyössä