millaista kuvittelisit elämäsi olevan, jos olisit naimisissa sen kanssa, kenelle menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja sarita
  • Ensimmäinen viesti
Luulenpa, että kyseinen mies ramppaisi baarissa, kävisi vieraissa.. Viettäisi "rokkari"-elämää aina kun mahdollista.. Olisi ehkä lapsia max. 2 kpl. Anoppila olisi luultavasti miltei naapurissa, samoin oma lapsuuden kotini... :whistle: Ja se mies olisi aivan erilainen mitä nykyinen on.
 
mie
Olisin tosi varakkaissa naimisissa, appiukko olis tuloverolistojen kärjessä, kaikkee mitä rahalla saa olis mulla. Mutta lapsia tuskin olis tai sit jos vahinko ois käyny, niin kotiäitinä ylhäisessä yksinäisyydessä pitäisin yllä kaunista kulissia ikävöiden rakkautta ja läheisyyttä. Olisin sellainen "pikkuvaimo", jolla ei paljon olis sanottavaa...
 
yksinäni oisin jenkkilässä, ukko tekis niin paljon töitä ettei olis juuri koskaan kotona. no, oishan kauniit ja mahtavat puitteet ympärillä ja paljon tunnettuja ihmisiä myös mutta kyllä se ihminen vieläki hakee elämälleen suuntaa.


niin, ja lapsia ei olis ja huumeet ois mitä todennäkösemmin mukana myös kuvioissa :/

joten en vaihtais.
 
Mimosan äippä
Saman miehen kanssa olen joten ei tarvitse kuvitella.... turha lähteä vaihtamaan kun löysin aarteen samantien. Pian 10-vuotta yhdessä ja yhä rakastan niin palavasti..
 
Olen saman miehen kanssa naimisissa. Menneisyys ei ole ollut ruusuilla tanssimista, mutta viimeiset 5 vuotta on elämä ollut aika tasaista. Lapsi tasoitti elämää entisestään ja näytti, että mieheni osaa todella kantaa vastuuta muistakin. Toivottavasti vietämme vanhuuden päivätkin yhdessä.Avioeroja katsellessa, tuntuu että kaikki loppuu joskus. Omatkin vanhempani erosivat 25 aviovuoden jälkeen.
 
Ihan kauhee ees ajatella! :eek:
No, ainaki se mies olis ollut välillä vankilassa istumassa ties mistä ja luultavasti häpeisin kulkea omassa kotipihassakin ku naapurit ajattelis ties mitä.. Eikä mun vanhemmat olis ikinä hyväksynyt tätä miestä joten en varmaan olisi äitiin ja isään enää pahemmin yhteyksissä. Mulla ei olis omistusasuntoa, raha-asiat olis varmaan vähä niin ja näin..
Hyi, ei mulla olis ollenkaa tulevaisuutta, jos siis vertaa tähän mun oikeaan elämään.
 
Mä olisin saanut kaikki kerralla: omakotitalon, lapset, tila-auton ja koiria pihan täyteen. Luulen, että kun kaikki olisi hankittuna ja me oltaisiin alta 40, iskisi kriisi ja avioero.

Nyt pitää vähän porrastaa, pysyy tavoitteet ja on unelmia. :D
 
No justiinsa se rakensi omakotitalon mun porukoiden naapuriin, on pienkoneasentajana töissä, harrastaa metsästystä. Ei lapsia, nykyinen emäntä ei ole ihan lasten kannalla. JOS me oltais pysytty yhdessä, niin varmaan olis 2-3 lasta.
 
Kumikameli
Mulla olis ukko, jokka olis koko ajan työmatkoilla; seksi olisi hyvää, silloin kun mies ei olisi vieraissa... Lapsia ei varmasti olisi, eikä taloakaan, kun kaikki rahat menisi toinen toistaan uudempiin ja hienompiin Bemareihin..
 

Yhteistyössä