häh,ootko menettäny netsyyden sukulaiselle?Alkuperäinen kirjoittaja >=(:Aika sairasta. Sukulaisten kanssa ei pysty menemään naimisiin :kieh:
häh,ootko menettäny netsyyden sukulaiselle?Alkuperäinen kirjoittaja >=(:Aika sairasta. Sukulaisten kanssa ei pysty menemään naimisiin :kieh:
Anteeksi. Aina kun joku sanoo noin mulla tulee mieleen joku kasvi ja alkaa naurattaa ku aattelen miltä se kuulostais ääneen..Alkuperäinen kirjoittaja minäkäs:Terveet, ihanat, kukoistavat lapset.
No wow ... ja tämän mahtavan mielleyhtymäsi halusit julkistaa siksi että...?Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Anteeksi. Aina kun joku sanoo noin mulla tulee mieleen joku kasvi ja alkaa naurattaa ku aattelen miltä se kuulostais ääneen..Alkuperäinen kirjoittaja minäkäs:Terveet, ihanat, kukoistavat lapset.
Mun veljellä oli asiat prikulleen noin kunnes 50v täytettyään tajus, että kaipas elämäänsä jotain muuta. Nyt uusi vaimo ja 2 lasta uudesta liitosta. Taakse jäi 27 vuotta saman puolison kanssa. Kaiken piti olla hyvin muttei vissin sitten ollutkaan. no, elämästä ei kai koskaan tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja minäkäs:Minäpä olen elänyt niin jo yli puolet elämästäni. Eikä paremmin voisi olla. Vakaa, rakastava avioliitto. Terveet, ihanat, kukoistavat lapset. Oma, velaton koti ja muutenkin vakaa taloudellinen asema koko perheellä. Kummallakin hyvä koulutus ja työpaikka. Jokaisella meistä omia harrastuksia.
Yksi rakkaus elämässä riittää, kun kerralla osuu kohdalle se oikea. Mutta niin käy vain harvoille. Olen erittäin onnellinen, ja erittäin onnekas.
Kyllä. Lähisukulaiselle. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja teeri:häh,ootko menettäny netsyyden sukulaiselle?Alkuperäinen kirjoittaja >=(:Aika sairasta. Sukulaisten kanssa ei pysty menemään naimisiin :kieh: