millaista kuvittelisit elämäsi olevan, jos olisit naimisissa sen kanssa, kenelle menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja sarita
  • Ensimmäinen viesti
minäkäs
Minäpä olen elänyt niin jo yli puolet elämästäni. Eikä paremmin voisi olla. Vakaa, rakastava avioliitto. Terveet, ihanat, kukoistavat lapset. Oma, velaton koti ja muutenkin vakaa taloudellinen asema koko perheellä. Kummallakin hyvä koulutus ja työpaikka. Jokaisella meistä omia harrastuksia.

Yksi rakkaus elämässä riittää, kun kerralla osuu kohdalle se oikea. Mutta niin käy vain harvoille. Olen erittäin onnellinen, ja erittäin onnekas.
 
Kai mulla olis itstunto aika matalalla, kun mies on enemmän ihastunut peilikuvaansa kuin minuun. Eikä se pohjaton mielenkiinto toisia naisia kohtaan auttais kyllä asiaa. Mutta päällisin puolin saattais näyttää siltä, että ollaan täydellinen pariskunta.
 

Ei varmaan ihan hirveästi erilaista. Molemmat kun asutaan samalla paikkakunnalla edelleen ja molemmilla on yksi lapsi. Hän tosin on saanut lapsen minua pari vuotta aiemmin ja on sittemmin eronnut lapsen äidistä. Mutta jos pitäisi ajatella, että olisin hänen kanssaan ollut yhtäjaksoisesti yhdessä nämä 14 vuotta mitä tuosta on aikaa, niin kyllä olisin paljosta jäänyt paitsi!! Hyvin onnellinen siis olen, että elämä on mennyt juuri näin kun se on mennyt!! Kyllä mulla nyt on mulle paras mahdollinen mies! :heart:

Heh, itse asiassa hyvä ystäväni oli tämän teinivuosien exäni nähnytkin tässä männä viikonloppuna ja pikku huppelissa oli mies alkanut muistelemaan menneitä ja ystävälleni kertonut, että minä olen edelleen hänen elämänsä suurin rakkaus... :saint:
 
äly hoi...
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkäs:
Terveet, ihanat, kukoistavat lapset.
:LOL: Anteeksi. :LOL: Aina kun joku sanoo noin mulla tulee mieleen joku kasvi ja alkaa naurattaa ku aattelen miltä se kuulostais ääneen.. :whistle:
No wow ... ja tämän mahtavan mielleyhtymäsi halusit julkistaa siksi että...?
 
N
Alkuperäinen kirjoittaja minäkäs:
Minäpä olen elänyt niin jo yli puolet elämästäni. Eikä paremmin voisi olla. Vakaa, rakastava avioliitto. Terveet, ihanat, kukoistavat lapset. Oma, velaton koti ja muutenkin vakaa taloudellinen asema koko perheellä. Kummallakin hyvä koulutus ja työpaikka. Jokaisella meistä omia harrastuksia.

Yksi rakkaus elämässä riittää, kun kerralla osuu kohdalle se oikea. Mutta niin käy vain harvoille. Olen erittäin onnellinen, ja erittäin onnekas.
Mun veljellä oli asiat prikulleen noin kunnes 50v täytettyään tajus, että kaipas elämäänsä jotain muuta. Nyt uusi vaimo ja 2 lasta uudesta liitosta. Taakse jäi 27 vuotta saman puolison kanssa. Kaiken piti olla hyvin muttei vissin sitten ollutkaan. no, elämästä ei kai koskaan tiedä.
 

Yhteistyössä