millaista kuvittelisit elämäsi olevan, jos olisit naimisissa sen kanssa, kenelle menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja sarita
  • Ensimmäinen viesti
minna
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Saman miehen kanssa olen joten ei tarvitse kuvitella.... turha lähteä vaihtamaan kun löysin aarteen samantien. Pian 10-vuotta yhdessä ja yhä rakastan niin palavasti..
samoin ja paitsi me ollaan oltu jo 11 vuotta yhdessä. 17 vuotiaasta lähtien.
 
Vieras
Jaa-a, enpä osaa sanoa. Hän kuoli, kun oltiin 19v. ja suunnitelmissa oli silloin muutto yhteen ja kihlat.
Hmmm.... Koska kaikki tuo kuolema ja elämä hänen jälkeensä on minua aikalailla muuttanut, niin jos ajattelen itseäni nyt, niin en todennäköisesti enää olisi hänen kanssaan.
Mutta jos kaikki olisi jatkunut, niinkuin suunnitelma oli, niin varmaan menisi ihan hyvin. Naimisissa oltas ja mukuloita olisi varmaan myös.
 
Niina
Kauheeta edes ajatella! Puistattaa ihan. Siinä suhteessa oltais oltu uskottomia puolin ja toisin (koska niin kävi jo silloin) ja tuskin perhettä ois perustettu. Varmaan ei asuttais omakotitalossa, vaan vuokralla jossain. Ois kauheeta mustasukkaisuutta ´ja hirveitä riitoja. En halua todellakaan siis edes kuvitella...

Muuten, tällä miehellä ei ole mikään suhde minun jälkeeni kestänyt kovinkaan kauan...
 
vieras
Hyi helvetti, vaikka kuinka yritän ajatella, niin mitään positiivista en näkisi jos hänen kanssa olisin vielä yhdessä. Luultavasti olisin nyrkin ja hellan välissä... :(
 
hyvä näin
Noh, luultavasti olisin yh/ mieheni istuisi pikku rötöksistä linnassa. Asuisin jossain slummissa vuokralla ja sosku maksaisi vuokran. Juopottelisin ja olisin hunningolla.

Onneksi löysin parempaa seuraa :)
 
ohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jaa-a, enpä osaa sanoa. Hän kuoli, kun oltiin 19v. ja suunnitelmissa oli silloin muutto yhteen ja kihlat.
Hmmm.... Koska kaikki tuo kuolema ja elämä hänen jälkeensä on minua aikalailla muuttanut, niin jos ajattelen itseäni nyt, niin en todennäköisesti enää olisi hänen kanssaan.
Mutta jos kaikki olisi jatkunut, niinkuin suunnitelma oli, niin varmaan menisi ihan hyvin. Naimisissa oltas ja mukuloita olisi varmaan myös.
:hug: Miten hän kuoli? Kamalaa!!
 

Yhteistyössä