Millaisissa vaatteissa lapsesi jouluaattona?

  • Viestiketjun aloittaja mukavasti
  • Ensimmäinen viesti
Syksy
Aattona laitetaan juhlamekot päälle, samettiliivari ja sen alla pusero. Kirkkoon mennessä laitetaan punaiset villahousut lämmittämään ja itse ompelemani vaaleanpunaiset teddyturkistakit. Joulupäivänä laitetaan joulunpunaiset plyyshiasut päälle, joiden kanssa on sitten mukava peuhata ja leikkiä ja olla pikku tonttu.
 
me ollaan vaan kotona, ainoa vierailija on joulupukki :)

Pienin laittaa jonku mekon, minkä saa ite valita (se on sellanen prinsessa), teinit valittee ihan itse mitä päälleen laittaa. Mä tepastelen uudessa oloasussani. Mukavuus ennenkaikkea!

Tapaninpäivänä mennään mummulaan, sillon sitte pukeudutaan juhlavasti kaikki.
 
Mun vanhemmille mennnään jouluna.Tytöille mekot päälle.Saishan sitä ihan verkkareissakin olla mutta esikoinen haluaa sellasen viininpunaisen mekon jonka sai kuukaus sitten synttärilahjaks ja pitäähän sitä sitten tuolle nuoremmallekin etsiä mekko tuolta kaapista...
 
vieras
Ne mitkä itse haluaa laittaa...Mukulat on jo niin isoja et en mä rupee päättää niiden puolesta mitä pitää pukea, me ollaan kotona omalla porukalla jos ei halua puke juhlavasti ni mun puolesta olkoon vaikka college vaatteissa
 
Maamikki
Yritän pukea niille jotain siistimpää mut ei ne jaksa koskaan niissä olla sitten. Hyvä jos saisi edes ruokailun ja pukin käynnin ajan pysymään niissä vaatteissa. Sit aivan tasan tarkkaan viilettävät loppuillan sukkiksilla ja kalsareilla :)
 

Yhteistyössä