Todella Glam! Ihan niin kuin Lipsutti tykkääkin.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29933876:
Lispetin makuukammari.
Ihan pirteet Mut mitkä noi TOSSUT on, ihan kuin olis väärässä paikassa jotkut vaaritohvelit Onks mun sängyn alla vieras mies?Hubba:
No jos ne kaikki laittais makuuhuoneeseen niin aika lailla tuon näköstä taitais tulla Mulla on kolme kirjahyllyä, eikä kaikki edes mahdu niihin. Yks on tosin täynnä sarjakuvia.Onko M sulla oikeesti noin paljon kirjoja?
Taidat olla palstan lukenein nainenNo jos ne kaikki laittais makuuhuoneeseen niin aika lailla tuon näköstä taitais tulla Mulla on kolme kirjahyllyä, eikä kaikki edes mahdu niihin. Yks on tosin täynnä sarjakuvia.
Hyvin osasit valita. On miun makuun.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29933891:
Tämä on Hermionelle.
Tuskin, täällä on aina välillä kirjavinkkiketjuja ja tuntuu monille lukeminen maistuvan =)Taidat olla palstan lukenein nainen
Nyt kun sanoit ni...totta! En ees noteerannu niitä ennen ku nyt kun mainitsit.Ihan pirteet Mut mitkä noi TOSSUT on, ihan kuin olis väärässä paikassa jotkut vaaritohvelit Onks mun sängyn alla vieras mies?
Good thinking! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29933927:
Tämä Myttyselle . Noihin kaappeihin mahtuu lisää kirjoja.
Hui! Saisin varmaan kroonisen migreenin jos mun makkari olisi tuollainen .Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29933927:
Tämä Myttyselle . Noihin kaappeihin mahtuu lisää kirjoja.
Aika hieno, mut romahtaneeko punkka jos kaivelee iltalukemistaMythago:
Mää katoin eka et se on vessanpytty :ashamed: :snotty:Minnin salainen lemmenpesä
Juu ei kovin kätevä siihen tarkotukseen.Aika hieno, mut romahtaneeko punkka jos kaivelee iltalukemista
Hih. Mieluummin kyllä pitäisin salaista lemmenpesää vaikka metsässä. Vaikka myönnettäköön, et toi ois kyllä mukavampi kuin joku jäkäläsammalemätäs.Minnin salainen lemmenpesä