Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

Peikonpojan kylkiluu, sellainen nuori menevä äiti. Jolla on tuhat rautaa tulessa, mutta ei ikinä valita väsymystään....

Sankkulista tulee mieleen vaalea herttainen nuori nainen.
Jolla kanssa riittää kekseliäisyyttä ja viitseliäisyyttä pyörittää arkea
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Musta myös! *vilkuttaa ilkoisesti* :wave:
Sulla on varmaankin tummat, (pitkät?) hiukset. Ehkä siniset tai vihreät silmät. Muuta en nyt äkkiseltään osaa sanoa.

Entäs mä? Mä kun en ole koskaan (tai melkein koskaan) pistänyt kuvaanikaan tänne... :whistle:
Tummat pitkät luonnonkiharat hiukset joo löytyy, silmät kyllä ovat tumman ruskeat.. ;)

No sähän olet sellainen sähäkkä tummahiuksinen, vartaloltasi hoikka ja mieleltäsi virkeä.

PS: Pikkusen harmittaa että mä en ole sitä sun kuvaasi nähnyt kun olit sitä vilauttanut.. no josko joskus olisi uusinnan aika. :)
 
lady of the lake
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Suuret sumunsiniset silmät joita reunustaa vaalea iho ja pieni suppusuu. Hiukset ovat pitkät ja kiiltävät joko ruskeat tai mustat. Olemus siro ja hento kuin kastehelmestä heijastuva keiju.
Olipa lumoavan kuuloinen juttu :) Nuo ulkonäölliset piirteet oli saattanut täyttyä n.10 vuotta sitten.Nyttemmin tämä leidi on vähän pyöristynyt ja hiuksetkin sitä mukaa lyhentyneet :D
 
Iloiset kasvot joita reunustaa kaunis hymy, lyhyenköt vaaleat hiukset jotka sädehtivät kilpaa silmien kanssa. Olemus iloinen ja energinen.
sirkkuli on sellainen aina iloinen höpöttelijä
Yritetään olla iloinen! Höpöttäjä olen kyllä -varmaan pahimmasta päästä.
 

Yhteistyössä