Millaisia määriä juotte alkoholia kun lähdette bilettään?

  • Viestiketjun aloittaja "Miila"
  • Ensimmäinen viesti
pöpå
no hyvin harvoin tulee lähdettyä bilettämään, ehkä kerran kaks vuodessa. muuten tykkään kyllä kotosalla juoda viiniä :) jos ihan ulos lähdetään niin varmaan tulee juotua muutamia paukkuja, esim. 2-4 viskikolaa ja pari lasia kuoharia tms. tuosta määrästä olen kyllä jo aika hiprakassa ja baarissa menee suurimmaksi osaksi vettä ja ehkä pari kolme snapsia. en tykkää juoda siidereitä/kaljoja, niistä tulee vaan maha täyteen ja kauhea pissahätä koko ajan!

kotosalla juon viikonloppuisin pari lasia punkkua, sitten täytyy mennä sohvalle lepäilemään :p
 
muuuytgh
3-4 0,33 olutta etkoilla ja baarissa sitten riittää yksi iso tuoppi jonka jälkeen vettä. Sen enempää en viitsi juoda enää nykyisin että pääsee seuraavana aamuna/päivänä sängystä ylös..
 
"mö"
Silti siinä on aivan vaarallisen paljon. Pitää olla kehittynyt toleranssi aika kovaksi, jos nuo voit kerralla vetää, yhden illan aikana. Mitä hauskaa tuollaisessa kännäämisessä edes on??!
Eihän toi ap:n määrä oo mikään paha illaks.... no mä tykkään hiukan miedommista mut sellaset 2 isoo fresitaa alkajaisiks ja varmaan jotain siksari siideriä...
 
Pari kertaa vuodessa tulee käytyä. Aloitellessa otan 2 siideriä ja baarissa 2-3 siideriä tai kaljaa, näin yleensä. Suoraan baariin mennessä menee se 3-4 ihan max.

Juomisnopeudesta riippuu sitten miten nousee päähän. Pieni ihminen, rasvaa enemmän kuin lihasta jne. Toisaalta olen tosi hidas juomaan, viimeksi käydessä meni sen kahden etko-siiderin juomiseen 4-5h. Baarissa menee yleensä nopeammin, mutta sielläkin tulee tuhlattua tunti siihen yhteen lasilliseen..

18-kesäisenä vedin pari kertaa vähän nopeammat nousut, mutta tällä nykyisellä taktiikalla on kivaa, vettä kun juo lisäksi niin ei aamullakaan kaduta juodut juomat tai mikään muukaan...
 
vierac
En ole teini, joten menen juhliin selvin päin. En kärsi liiallisesta jännityksestä, joten menen juhlimaan selvänä. Pidän hyvää käytöstä ja elämänhallintaa tärkeänä, joten menen juhliin ilman pohjia(teinikielinen sanonta)
Kävelen juhlista pois omin jaloin parin viinilasin jälkeen.
 
"Vierailija"
[QUOTE="jenny";29328139]No ennen raskautta join yleensä etkoilla pullon viiniä ja pari siideriä. Baarissa sitten vielä lisää. [/QUOTE]

Sama.
Raskauden jälkeen olen vähentänyt juomista määrällisesti (juon siis harvemmin ja kerta-annokset ovat aina pienempiä), pari lasia viiniä + pari siideriä menee. Baarissa max 2 siideriä.
 

Yhteistyössä