Meillä 4 kk ikäinen pentu tätä rotua ja kaksi tiibetinspanielia :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 10:53 Santra kirjoitti:2 kpl Welsh corgi pembroke uroksia, iältään 11- ja 5 1/2-vuotiaat =)
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 23:01 päivi kirjoitti:meillä 3 kk:n ikäinen sakemanninarttu ja hevonen :heart:
oon kan monta kertaa miettiny ottavani affen, mutta onhan se kylvettely varmaan tosi rankkaa mää taidanki pysytellä tässä karvattomassa muodossa, elikä greyssä ihaillaanpa sitten niitä affeja vähän kauempaaAlkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 22:00 Mamafelina kirjoitti:Meillä kämppään kuraa, hiekkaa ja roskaa levittelee (ainakin näillä keleillä, ellei ole rukkaset jalassa) afgaaninvinttikoira. Kukaan "tavallinen" ihminen ei voi uskoa sitä kuran määrää mitä ko. rotu tai ainakin yksilö karvoissaan sisään kantaa!! Olen ihan kade lyhytkarvaisten/ minkä tahansa muun rodun omistajalle
No, oikeasti, maailman ihanin yksilö, rotu, eläin ylipäätänsä. Ei paras mahdollinen "lapsiperheenkoira", riippuen tietysti miten tulkitaan.. Mutta tämähän oli minun mieleipide :heart: