Millaiset välit sulla on sisaruksiisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isosisko, jonka kanssa textaillaan ja soitellaan + nähtäillään...
f030.gif

Isosisko auttaa tarvittaessa lasten hoidossa ja kotitöissä... Tulee meille yökylään, kun meidän molempien miehet ovat yövuorossa, niin ei minun tarvitse lasten seurassa pelätä öisin...

Isosiskoni on todella ODOTETTU ja MIELUINEN vieras meidän perheen lapsille!

a015.gif

Sitten on PIKKUVELI, joka itse rauhallisuus, pitkätukka kitara-mies...
a050.gif

Varsinkin poikamme IDOLI...

Pikkuveljenikin hoitaa muksujamme mielellään... Ja tulee todella hyvin toimeen mieheni ja siskoni miehen kanssa!!!

c055.gif

Mulla on yksi sisko (52v.) ja kolme veljeä (50v., 47v. ja 43v.) Itse oon iltatähti, ikään ntt 29v. Välit sisaruksiin on ihan OK, tosin etäiset.

Mä olin vasta pikkulapsi kun sisarukset muutti pois kotoa ja aloitti itsenäisen elämän;opiskeli ja perusti perheen. Sattuneesta syystä meillä ei oo kauheasti ollut yhteistä... tosin siskoni kanssa ollaan lähennytty kovasti mun pojan syntymän jälkeen, mistä oon tosi onnellinen.

Meillä hyvät välit. Ei kuitenkaan hirveän läheiset, kun asutaan niin kaukana toisistamme. Silloin tällöin soitellaan ja kyläillään toistemme luona. Ja jos jollakulla jotain vaikeuksia tai perheessä sairautta, ollaan kyllä toisiamme auttamassa ja tukemassa.

3 siskoa ja yksi veli. En väleissä kuin yhden siskon kanssa, liekö sitten mussa vai heissä vika. Tiedä siitä, mut näin on. Veli ei ole nuorimmaistani edes nähnyt, vaikka asuu samassa kaupungissa.

mulla on isoveli 31v.me soitellaan monta kertaa viikossa ja nähäänkin usein.ihan huippu ihminen! ja sit on viel 15vuotiaat sisko ja veli.niihin myös hyvät välit :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä