Millaiseksi koristelette kuusen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Millaiseksi koristelette kuusen? Onko vain muutamaa väriä, vai kenties tosi moniväristä?

Meillä valkoinen muovikuusi, joka on koristeltu harmaa-hopea-mustilla palloilla sekä hilehopealumihiutaleilla, ei muita koristeita. Tyylikkään näköinen mun mielestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaiseksi koristelette kuusen? Onko vain muutamaa väriä, vai kenties tosi moniväristä?

Meillä valkoinen muovikuusi, joka on koristeltu harmaa-hopea-mustilla palloilla sekä hilehopealumihiutaleilla, ei muita koristeita. Tyylikkään näköinen mun mielestä :)

Tyyliä voi olla, mutta missä tunnelma?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tyyliä voi olla, mutta missä tunnelma?

Mitä? Ai väitätkö, että meillä ei sitten tunnelmaa ole? Ja kuusiko pitäisi olla oikea ja koristeet sini-puna-vihreä-kelta-oranssi-valkoisia tms? Tosi törkeää sanoa tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Ehdottomasti AITO kuusi ja siihen muutama köynnös ja kahdenlaisia palloja! +stara

Just näin. Aito kuusi, tähti, vähän köynnöstä ja paria lajia palloja, meillä puna- ja kultasävyisiä.

meillä vihreä muovikuusi johon tulee tänä vuonna hopean- ja kullanvärisiä nauhoja ja palloja, tyttö sen sanoi yhtenä päivänä että haluaa sen värisenä kuusen tänä vuonna niin mun puolesta kyllä käy kun muuten on punasta ym täällä kotona

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Ehdottomasti AITO kuusi ja siihen muutama köynnös ja kahdenlaisia palloja! +stara

Just näin. Aito kuusi, tähti, vähän köynnöstä ja paria lajia palloja, meillä puna- ja kultasävyisiä.

Näin meilläkin. Sopivasti koristeita.. jos on liikaa niin on aika hirvityksen näkönen :)

Profiilissa kuva kuusesta.
Tekokuusi, suurimmaksi osaksi hopeaa nauhaa, hopeaa vihreää ja punaista palloa ja suomenliput.
Ensi vuonna erilainen kuusi kun ostan uudet koristeet.
Saimme mummoltani kuusen + koristeita joen ei nyt ole ehkä juuri sitä mitä olen ajatellut =) kaunis silti!

Meillä ei ole tänä vuonna kuusta mutta tässä pari nyrkkisääntöä:

- Kuusta "jalostetaan" tasaisen näköiseksi poraamalla reikiä oksattomiin kohtiin ja "istuttamalla" oksia muista puista.
- Koristeena valot, hopeinen tähti, hopeanauhat sekä hopeisia ja punaisia hilepalloja.

Ei sitä värien kammottavaa sekamelskaa.

Yhteistyössä