Millainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä vihaan pettäjiä ja salarakkaita!!!! mä vihaan niitä niin paljon etten halua edes kaveerata ihmisten kanssa keiden tiedän pettävän puolisoaan! pettäminen on halpamaista ja törkeää! miksei voida lähteä suhteesta pois ja vasta sitten sekaantua uuteen ihmiseen?? ellei omalta kumppaniltaan pysty pyytämään mitä haluaisi niin suhde ei kovin rakkaudentäyteisellä poljalla voi olla!
itse elän onnellisessa parisuhteessa ja pelkään enemmän kuin mitään muuta että vielä jonakin päivänä koittaa päivä kun kuulen että myös oma kumppanini on pettänyt minua. toivottavasti niin ei käy. teen joka päivä kaikkeni jotta mieheni ei olisi maailman onnellisin ihminen, sekunttiakaan en vaihtaisi hänen seurastaan pois.ehkä joskus miestäni alkaakin ottamaan päähän se että oma vaimo vakuuttelee rakkauttaan joka päivä eikä pysty hetkeäkään pitämään näppejä erossa.
vakaasti kuitenkin uskon että pettämisen taustalla on läheisyyden kaipuu tai oma puoliso on arkielämän keskellä unohtanut kertoa kuinka paljon kumppaniaan rakastaa ja haluaa ja näin ollen ""ajanut"" kumppanin hakemaan vieraalta ihmiseltä tunteen ""minä olen haluttava"".
toivottavasti ihmiset lopettavat pettämisen ja keskittyvät oman puolisonsa hoivaamiseen, niin ainakin minä teen.

Inhoat ja vihaat salarakkaita juuri siksi, että pelkäät avioliittosi puolesta. Ihan ymmärrettävää. Itse olen aikoinaan tuntenut samanlaisia tunteita ""vieraita"" naisia kohtaan. Eräs mieheni lapsuudenystävä alkoi pommittaa miestäni kaikenlaisten tekosyiden varjolla, pyysi kyytiä ym. Oli sitten myös kertonut, että on aina salaa rakastanut miestäni ja heistä tulisi varmaan hyvin onnellisia yhdessä yhteisten lapsuuden kokemusten perusteella.

Vaikka mieheni ei tuohon naiseen langennutkaan, vihasin naista ja samanlaisia sydämeni pohjasta. En voinut ymmärtää, miksi pitää yrittää toisen miestä. Tälläkin naisella oli myös oma aviomies.

No, elämä opettaa ja nyt jo osaan suhtautua näihin juttuihin paljon ymmärtäväisemmin. Muuten, loppujen lopuksi on käynyt ilmi että ko. nainen teki samanlaisia juttuja myös muiden tuttaviensa miehille

mä oon kanssa tavannut parikin tuollasta: ne yrittää kaikkia, ei saa ketään ja suuttuvat ja alkavat häiriköiksi, kun eivät saa mitä haluavat. Ja se on se juttu, että varattu mies pitää saada toiselta pois. Vapaat ei kiinnosta. Hoidon tarpeessa sellaset mun mielestä ja se toinenkin niistä, jonka itse tunnen, on sellasessa ammatissa, että pitäis osata muita auttaaa, vaikka itse on sairas puhelinterroristi ja yleinen vonkaajahäirikkö. Aika pelottava tapaus.

meillä on kanssa töissä yks tuollanen. Kiva taas nähdä, mitä pikkujouluissa tapahtuu... Se on nainen ja tiedän vielä yhden samanlaisen miehenkin, jolla on kaikenlaisia mielenterveysongelmia. Testaa haluttavuuttaan kaikilla, erityisesti varatuilla ja suunnilleen käy kimppuun, jos ei suostu. Mutkin uhkasi tappaa...

Multakin vei ""paras ystävä"" miehen. Sitten kun sen sai, jätti melkein saman tien. Kunhan testasi saako sen multa pois, sanoi itse. Sellanen salarakas se ja hyvä ystävä. Meni vähäks aikaa luotto ihmisiin...

Mä olen ollut muutaman itseäni noin kymmenen vuotta nuoremman miehen, hyväkroppaisen, komean, varakkaan ja älykkään sellaisen salarakas. Itse olen hoikka, missinmittainen, muodot kohdallaan ja miesten sekä naisten mielestä kaunis. Että tälläinen salarakas täällä. On ollut vara valita vain parasta ulkoisesti sekä älyllisesti. Itse olen koulutettu ja naimaton.

nimim. Joo ei ole Annika enkä yhtään tiedä kenestä te puhutte. Varmaan jostain samanlaisesta tapauksesta, mutta eri ihmisistä sentään nimestäkin päätellen. Ok.

t. Joo

Minä olen 10v nuorempi, paremmin koulutettu ja hyvässä työpaikassa, sellainen itsenäinen uranainen=)
En tiedä olenko kauniimpi, riippuu katsojasta, hyvännäköiseksi kuitenkin kehuttu, pyöreämpi olen kuin vaimo, 10 kg ylipainoa.
Samat harrastukset ja mielenkiinnon kohteet kun miehellä ja huumorintaju menee hyvin päikseen.

Yhteistyössä