Millainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salarakas

Vieras
Kun on paljastunut että puolisolla on salarakas, niin millainen se on ollut? Onko se ollut nuori, kaunis, työkaveri, joku tuttusi, koulutettu, kouluttamaton, läheltä, kaukaa? Eli millaiseksi se on osoittautunut?

Ihan tavallinen ihminen kuten salarakkaat yleensä. Naimisissa oleva perheellinen työkaveri. Miestäni reilut 10 vuotta vanhempi. Ihan nätti, mutta ei mikään seksipommi, mukava ja huumorintajuinen ihminen kuitenkin.

Joskus tympii lukea näitä ellien salarakas tai kakkosnainen ketjuja kun niissä annetaan aina ymmärtää, että se salarakas on joku mieletön miestennielijä ja seksihirmu ja vaimo ankea hiirulainen. Yleensä kuitenkin on vain kysymyksessa ihan tavallisia ihmisiä, jokainen vikoineen ja hyvine puolineen. Tasainen arki vain joskus tylsistyttää vaikka liitto olisi onnellinen ja tilaisuus tekee varkaan. Sitä on vain niin helvetin helppo sallia itselleen hetken hurmiota vaikka tietää ettei siihen olisi lupaakaan.

Paljastumisia ei ole tapahtunut, mutta kerronpa itsestäni ja omasta salarakkaastani. Minä olen ns tavallisen sievä nainen, en varmaan huomiota herättävä, mutten rumakaan. Salarakkaani on minua lyhyempi, hieman nuorempi, puolikalju, pikkusen pönäkkä eikä tosiaankaan mikään filmitähti. Jos olisimme tavanneet vaikka jossain baarissa, tuskin olisimme tosiamme huomioineet ainakaan ulkonäön puolesta, emme varsinaisesti vastaa toistemme kauneusihanteita.

Tapasimme netissä, jolloin ulkonäöllä ei ollut merkitystä, ihastuimme toistemme luonteisiin. Toinen on korkeasti koulutettu, toinen tavallinen duunari, mutta silläkään ei ole väliä. Kilometrejä sen sijaan on välillämme, joten emme voi tavata kovin tiheään tahtiin ja se surettaa. Mutta rakkautta ja hellyyttä riittää!

Netti taitaa olla näissä salarakasjutuissa vaarallisimmasta päästä. Siinähän saatetaan viestitellä kuukausitolkulla toisilleen tutustuen hyvinkin intiimisti ilman fyysistä kohtaamista. Se, jos mikä luo todellisen pohjan aidoille tunteille ja rakastumiselle. Miellytään toisen ajatuksiin ja maailmankuvaan - ajatelkaa - ilman ulkonäköpaineita.

Usein käy niin, että baarissa tapaa mielestään komean ja seksikkään partnerin, joka osoittautuukin henkisesti täysin sopimattomaksi ja juttu loppuu siihen ilman sen kummempaa tulevaisuutta.

Vitut ne mitään salaRAKKAITA ole, jos ne nyt rakkaita olis niin kait se varsinainen rakas sais kenkää? Ihan tavallisia huoria ja huoripukkeja KAIKKI puolisoaan pettävät ja ne sivupanot.

hysteerinen plösö, joka yritti kaikkea, mikä liikkuu ja vielä oikein kärttämällä. Jos ei suostuttu, soitteli, kirjoitti, itki, huusi ja haukkui. Olipa aika järkytys tajuta, mikä se ihastus oli. Meni mielenkiinto koko mieheen, joka tuollasesta rumasta, typerästä ja sairaasta tyrkystä innostui.

Sen takiahan niitä salarakkaita otetaan, kun se virallinen ""rakas"" ei olekaan enää rakas! Kun tunteet hiipuu tai muuten tympii. Ei perhettä aina halua rikkoa, vaikka tunteet ""väärään"" ihmiseen olis kuumiakin.
Ei nämä jutut ole ihan yksiselitteisiä!

5 vuotta vanhempi, kurvikkaampi mutta lyhyempi, terveempi elämäntavoiltaan ja muutenkin, työkaveri, asuu kauempana, koulutetumpi. Olisikohan iloisempi ja huumorintajuisempi.

Ex-puolison salarakas oli porilainen, itseriittoinen, kaljamahainen kusipää. Koulutus oli hankittu vain sitkeällä persnahalla - aivoja kun ei ollut. Komea ei missään mielessä. Lipeväkielinen kylläkin. Petti eukkoaan kymmenien nettiheilojen kanssa, joihin exäkin kuului.

Saitko muuten selville mikä tuollaisessa iljetyksessä silloista naistasi viehätti enemmän kuin sinä? Porilainen, lihava, ruma ja tyhmäkin vielä - vaikea ymmärtää.

Ihan erilainen kuin oma kumppani.
Niin ulkonäkö kuin luonnekin. Ja siis ulkonäkö aika mitätön, pieni mies, sellainen heikonoloinen, mutta luonne taas vahva ja aika härkäluonnekin.

Salarakas pärjäilee ja on vahva tyyppi, vaikka olemus onkin heikonlainen.
Se kolahti kai.

Mun mieheni salarakas oli ihan sellainen, kun ne yleensä ajatellaan olevan (kait?) eli

- 12 v miestäni nuorempi
- blondi (värjätty, ei aito)
- hyvännäköinen (murrr)
- urheilullinen
- työtoveri
- assari
- sievässä pikku yksiössä asusteleva sinkku

Mutta niin vain haihtui sekin huuma.

Uskomatonta tekstiä. Myönnät jatkavasti suhdetta varattuun mieheen. Mitä se ilmentää sinusta? Luultavasti sitä, että et ole minkään arvoinen, jos tahallasi loukkaat toisen perhettä ja läheisiä. Usko vaan, niin kyllä se päivä sinullekin tulee, kun jäätte kiinni. Mites sitten suut pannaan?

Minun salarakkaani on 52v, itse olen 50v ja molemmat olemme naimisissa (mieheni on 46 v), pitkä liitto takana kummallakin.
Hän on hauskannäköinen, hoikka, urheilullinen, poikamaisen nuorekas ja sydämellinen, ihana, kiva.
Itsekin olen ikäistäni nuoremman näköinen, hoikka, liikunnallinen ja ihan mukiinmenevä.
Meillä vaan kemiat käy yksiin ja on hauskaa keskenämme.

Yhteistyössä