Millainen vakuutus lapsellasi on????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtiva

Vieras
mietin tenavaturva.fi vakuutusta, mutta siinä ei ole sitä mahdollisuutta, että pääsisi yksityiselle lääkärille, pelkkä kertakorvaus (50e/vrk) jos lapsi joutuu olemaan 24h sairaalassa

Molemmilla on Tapiolan lapsivakuutus (sairastumisiin) ja lisäksi molemmilla on harrastuksen kautta tapaturmavakuutus - aikaisemmin oli vielä lisäksi tapaturmavakuutukset kun tapaturman korvaussummaa on lapsivakuutuksessa tosi pieni, jos jotain vakavampaa sattuu niin sillä summalla ei saa pöyrätuoliin kuin yhden renkaan :(

ACE TenavaTurva korvaussummat:

* 100 000 ? enimmäiskorvaus tapaturman aiheuttamasta pysyvästä haitasta (haitta-asteen 5-100 % mukaan), korotettu korvaus enintään 120 000 ?, jos lapsi vammautuu liikenneonnettomuudessa.
* 9000 ? enimmäiskorvaus hoitokuluista mikäli lapsesi minkä tahansa sairauden vuoksi tai vakuutuskauden aikana sattuneen tapaturman takia joutuu sairaalahoitoon vähintään 24 tunniksi. Korvausta maksetaan kuitteja vastaan ja enintään 50 euroa vuorokaudelta, enintään 180 päivältä vakuutustapahtumaa kohden.
* 1500 ? kertakorvaus tapaturman aiheuttamasta hammasvammasta pysyviin hampaisiin.
* 5000 ? korvaus, jos lapsen vanhempi kuolee tapaturmaisesti.
* Kotihoidon tuki enintään 17050 ?, jos lapsen sairaus tai vamma vaatii jomman kumman vanhemman pitkäaikaista kotona oloa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Itse asiassa ei mitään.

Suosittelen lämpimästi tapaturmavakuutusta, kerrankos se lapsi vaikka hampaansa loukkaa tms
OK, julkinen puoli toimii mutta hyvin h i t a a s t i

Meidän nilviäiset on minun työmaan sairauskassassa eli sellainen "vakuutus" on.

Tapaturmavakuutus. Sairaskuluvakuutusta voisin harkita kun muksu vaikkapa 10v, ei maksaisi enää kuin 100e vuosi. Siihen asti luotan yhteiskunnan apuun ja omaan varallisuuteen.

Hinta vuonna 2009
Lapsen tapaturmavakuutus

Tapaturman hoitokulut
8 500 tai 17 000
Tapaturman aiheuttama haitta
50 500
Korvaus tapaturman aiheuttamasta kuolemasta
3 500
Hinta pyöristetty lähimpään euroon
12 ? / vuosi tai 15 ? / vuosi

Yhteistyössä