Millainen suhde äitiisi sulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Mulla on hyvät välit. Toisinaan tuntuu, että äitini tunkeutuu liikaa elämäämme "hyvää hyvyyttään". Äitee uskoo kuitenkin kun sanon mikä on liikaa, ottaa hetkeksi nokkiinsa ja sitten palautuu takas maan pinnalle. Mulla on hyvä äiti, voin sen sanoa :heart:

Mulla on ihana äiti. Puhutaan puhelimessa usein päivittäin, ja nähdään viikottain. En voisi enempää pyytää äidiltä. Toivon että itsestäni tulisi hänenkaltainen äiti lapselleni. :heart:

Erittäin läheiset välit. Vaikkakin joskus äiti on ylihuolehtivainen, ja tuppaa unohtamaan et oon jo 3-kymppinen kolmen lapsen äiti ja osaan jo monia asioita tehdä ihan omalla järjelläkin! :D

Just lopettelin puhelun äitin kanssa, soitellaan päivittäin.

Äiti on hyvä äiti ja mummo. Joskus ehkä pikkasen liian ylihuolehtiva, sillä kyllä, olen jo yli kolmekymmentä ja muistan laittaa pipon päähän ulos mennessäni , vaikkei siitä ihan päivittäin muistuttaisikaan :D

Harmi vaan, että välimatkaa on satoja kilometrejä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Erittäin läheiset välit. Vaikkakin joskus äiti on ylihuolehtivainen, ja tuppaa unohtamaan et oon jo 3-kymppinen kolmen lapsen äiti ja osaan jo monia asioita tehdä ihan omalla järjelläkin! :D

Kiva kuulla, että tätä on ylihuolehtivaisuutta on liikkeellä muillakin kolmekymppisten äideillä
:D

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Mulla on hyvät välit. Toisinaan tuntuu, että äitini tunkeutuu liikaa elämäämme "hyvää hyvyyttään". Äitee uskoo kuitenkin kun sanon mikä on liikaa, ottaa hetkeksi nokkiinsa ja sitten palautuu takas maan pinnalle. Mulla on hyvä äiti, voin sen sanoa :heart:

Mulla on hyvät välit äitiin. Ollaan yhteyksissä joka päivä jollain keinoin. Mutta äiti ei oo kuitenkaan tunkeileva ja enemmänkin varautunut et ei voi käydä tänään kun kävi eilen...

sulla on ap kaunis nimimerkki...:o

Alkuperäinen kirjoittaja Mere:

Kiva kuulla, että tätä on ylihuolehtivaisuutta on liikkeellä muillakin kolmekymppisten äideillä

Ja neljäkymppisten B)

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:

Ja neljäkymppisten B)

hyvät on välit, ku ei oo minkäänlaisia välejä. pysyy minulla mielenrauha. äitini pahoinpiteli minua lapsuudessani sekä fyysisesti että henkisesti. ei mulla ole hänelle mitään asiaa.

Yhteistyössä