Millainen on Vintiö-kirppis Oulussa? Kannattaako käydä?

  • Viestiketjun aloittaja vierash
  • Ensimmäinen viesti
vierash
Onko siellä hyvää tavaraa? Olen tulossa käymään kaverin luona Oulussa niin mietin kävisikö samalla. Kaveri ei vaan asu ihan siellä päin Oulua niin ei viitsisi ihan turhan päiten ajella sinne jos ei ole kummonen paikka.
 
aloittaja
[QUOTE="joku";22511060]paljon alle 100 senttistä vaatetta. Hyvän näkösiä kulkupelejä. Palje kirpparilla enemmän tavaraa.[/QUOTE]
Lapsille katsoisin vaatetta ja Paljekirppis on niin suuri, että menee liikaa aika. Kerran olen käynyt. Kiitos vastauksista! Lisää? :)
 
vv
Minä olen tehnyt paljon parempia löytöjä kuin mitä paljekirppiksellä. Kohtuu hintaista tavaraa ja paljon vähemmän ylihinnoittelua kuin Paljekirppiksellä. Mutta tokihan se on tuurista kiinni mitä siellä on.
 
ppailija
Onhan se tuurista kiinni joka kirpparilla mitä milloinki sattuu olemaan. mutta en voi muuta kuin suositella vintiötä! ikinä en tyhjin käsin ole lähtenyt sieltä. Valoisa paikka, MERKKIVAATTEITA (josta johtuen joillakin vaatteilla voi olla suurempi hinta, ja niin pitääkin olla!!), ihanat myyjät yms.
Erittäin lapsiystävällinen paikka myös, leluja, lastenhoitohuone, imetysnurkkaus yms. Myös joskus järjestettyä toimintaa lapsille, mm. isänpäiväkorttien askartelua oli :)
 
v
Kerran kävin, siitä aikaa n. kuukausi. Puolet paikoista oli tyhjinä. En löytänyt mitään ostettavaa. Hinta-laatu oli useimmilla suht kohdillaan. Suosin edelleen paljekirppistä.
 
"vieras"
Kyllä se valitettavasti on niin että ylihintaista paskaa tosiaan. Pari vaatetta olen ostanut. Vaatteita on vähän, suurin osa vauvoille ja tosi paljon tahraisia. Ehdottomasti ennemmin paljekirppikselle!
 
"hei"
Mää olen tehnyt joka kerta vintiössä hyviä löytöjä. Kestovaippojaki saanu hyvään hintaan! Paljekirppiskin hyvä,mutta mielummin sinne missä vaan lastenvaatetta,kun niitä etsin!
 
"vieras"
Riippuu, minkä kokoiselle lapselle etsit vaatetta.. Ihan pienille on hyvät valikoimat, mutta esim 100cm ja siinä main oleville on hankala löytää mitään, tai ainakin tosi huonosti ollut tuon kokoisia ja isompia vaatteita..
 
fls
Mä olen ostanut miltei kaikki lapsen vaatteet sieltä. Paljon merkkivaatteita hyväkuntoisina olen löytänyt. Siellä ei mene turhaa aikaa ylimääräiseen penkomiseen, kun kaikki on lastenvaatteita ja hyvin merkitty koot miltei kaikissa pöydissä.
 
Mie ainakin tykkäsin.. Muutaman kerran oon köyny ja vauvalla oon vaatetta löytäny..

Siellä kärkkäisen luona, entisessä postikeskuksessa (Alasintiellä), SA-kaupan kanssa samassa talossa on avattu joku aika sitten Anton & Niinan outlet-myymälä, uutta tavaraa ihan pilkkahinnalla. Vinkkinä kannattaa käydä. Mie löysin tytölle 86 kokosen Reiman talvipuvun (takki ja housut) 35 euroo, normihinta 89 euroa. Se on semmonen liike, että ei sitä ees osaa aatella, että siinä joku vaateliike olis. Jonku verran siellä on myös on Doriksen naistenvaatteita.
 
"äiti"
Vintiökirppis kannattaa varmasti. Elämäntilanne vain muuttunut yrittäjällä, jatkajaa sen tähden haetaan. Kirppis on suosittu. Valoisa. Mainostaa vain lisää, että ihmiset löytävät sen vielä paremmin. Uusia asiakkaita tullut lisää, ensikertalaisia kävijöitä, ihastelleet, että tuollainen paikka, aikovat tulla uudelleen. Hieno yritysidea. Ei tarvitse kiertää suuria halleja, kun etsii lasten vaatteita. Löytyy helpommin mitä hakee. Hienoja yllätyksiä, hyviä vaatteita, lasten tarvikkeita ym. löytöjä jatkuvasti.
 
"Mama"
Mä tykkään kirppis Vintiöstä! Oon löytänyt sieltä tosi paljon siistejä lastenvaatteita ja hyviä, ulkomailta tilattuja merkkejä edullisesti! Ja kun ostan kirppareilta vain lastenvaatteita, niin turhauttaa kiertää jotain jätti-isoa Paljekirppistä, ja yrittää bongailla hirveän tavaramäärän joukosta lastenvaatetta!
Nyt kun itse harkitsen vieväni vaatteita myyntiin, niin menen kyllä varmaan Paljekirppikselle myymään, kun mulla on myös aikuisten vaatteita tulossa myyntiin... Mietin vaan että varastetaanko Paljekirpparilla paljon ja kun se on niin iso niin omia tavaroita varmasti kulkeutuu pitkin kirppispöytiä :(
Vintiön hyväksi vielä se, että kun sinne voi viedä vaatetta myyntiin niin että henkilökunta hinnoittelee ne, niin sen ansiosta sieltä varmasti joistain "looseista" sit löytyy edullisesti ihania merkkivaatteita!! :)
 
"vieras"
soutaa ja huopaa tämä kirppis... ei taida ostajalla olla yrittäjäkokemusta, eikä koulutusta. nyt loppuu ennenkuin uusi toiminta on alkanutkaan. turhaan kävin, kun en viitsi asioita netistä aina tarkistella onko auki vai ei ole...
 

Yhteistyössä