A "a.p" Vieras 26.11.2013 #1 Eli minkälaisesta pullasta tykkäätte? Missä olette syöneet maailman parasta pullaa?
V virvatuli Vieras 26.11.2013 #4 [QUOTE="vierasvieras";29262207]itse tehty tuore, lämmin ja pehmeä korvapuusti.[/QUOTE] Sama juttu. Pitääkin lähipäivinä leipaista.
[QUOTE="vierasvieras";29262207]itse tehty tuore, lämmin ja pehmeä korvapuusti.[/QUOTE] Sama juttu. Pitääkin lähipäivinä leipaista.
A "a.p" Vieras 26.11.2013 #7 Ajattelinkin huomenna leipoa pitkästä aikaa. Kumpi ohje on parempi: Kakkupaikka: Vähän helvetin hyvä pulla vai Makeaa murmelin täydeltä: Maailman paras pulla
Ajattelinkin huomenna leipoa pitkästä aikaa. Kumpi ohje on parempi: Kakkupaikka: Vähän helvetin hyvä pulla vai Makeaa murmelin täydeltä: Maailman paras pulla