V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen nyt pari päivää miettinyt tätä:
Mustapapufudge.
Siis mustapavuista tehtyä fudgea. Voiko olla hyvää? Asia vaivaa melkoisesti.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mustapapufudge
Ei ole pullaOlen nyt pari päivää miettinyt tätä:
Mustapapufudge.
Siis mustapavuista tehtyä fudgea. Voiko olla hyvää? Asia vaivaa melkoisesti.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mustapapufudge
Henkilökohtainen mielipide: ei voi
Ei ole pulla
Kyllä se nyt olet sinä, joka ei ymmärrä hyvien leipomusten päälle
Miksi ihmeessä kukaan, joka haluaa leipoa jotain oikeasti herkullista, alkaisi säätämään jollain rasvapitoisuuksilla?
Ai kamalaa, seuraan täällä taustalla jännityksellä tätä teidän suurta pullataikinasotaa ja mietin mihin suuntaan juoksen, kun jauhot alkaa pöllyämään ja tuoreet pullat lentelemäänSinä yrität säätää puolen litran maitoannoksen mitättömällä rasvaerolla (10 g) ja uskotella, että se maitopurkin väri jotekin vaikuttaisi muuhun kuin mielikuvaasi lopputuloksen rasvaisuudessa.
Voithan lanseerata "kevytversion" tuosta pullataikinasta. Käytät rasvatonta maitoa ja laitat 240 g voita. Herkullista ja voit muille naisille kehua sen "keveyttä".
Jos kokkauksen perinteinen "herkullisuus" (mikä osittain tarkoittaa rasvaisuudensta aiheutuvaa täyteläisyyttä) on tavoitteena, helpointa on vain käyttää rasvaisimpia ainesosia, täysmaitoa, kermaa, voita jne. Tuo on ranskalaisen keittiön malli.
Oletko noita laihduttajanaisia, jotka tv:n ääressä vetävät rasvassa uitettuja ranskalaisia, mutta dietin takia valitsevat kevytdippikastikkeen.![]()
Olen nyt pari päivää miettinyt tätä:
Mustapapufudge.
Siis mustapavuista tehtyä fudgea. Voiko olla hyvää? Asia vaivaa melkoisesti.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mustapapufudge
Mielenkiintoista..
Tykkään mustapavuista ja fudgea tehtiin just joulun alla, mutta et nämä sekaisin.. en näe tässä mitään niin mielenkiintoista, että kokeilisin.
Älä mieti enempää. Maailmassa on muutama tärkeämpikin asia.Olen nyt pari päivää miettinyt tätä:
Mustapapufudge.
Siis mustapavuista tehtyä fudgea. Voiko olla hyvää? Asia vaivaa melkoisesti.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mustapapufudge
Älä mieti enempää. Maailmassa on muutama tärkeämpikin asia.
Olen nyt pari päivää miettinyt tätä:
Mustapapufudge.
Siis mustapavuista tehtyä fudgea. Voiko olla hyvää? Asia vaivaa melkoisesti.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mustapapufudge
Mustapapusuklaakakku on hyvää mut toi fudgen resepti outo. Ku ei siinä keitelty mitään jotta tulisi toffeemaista sitkoa vaan jähmetettiin seos pakastimessa.
No ei tuohon muuta voi sanoa kuin yök!Olen nyt pari päivää miettinyt tätä:
Mustapapufudge.
Siis mustapavuista tehtyä fudgea. Voiko olla hyvää? Asia vaivaa melkoisesti.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/mustapapufudge
Mä uskon et toi on ok jos on saman tyylinen kuin esim punajuuri kakku/piirakka. Riittävän suklainen/tahmea niin ei sieltä erotu mikään outo joukostaOotko kuullu mustapapusuklaakakusta ?
Semmostakin kuulema jotkut tekee