Pullataikina nousemassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pajukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pajukko

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
6 834
0
36
Muksut saa välipalaksi pullaa. Kun vain itse pystyisin pitään näppini erossa niistä. Toivottavasti vain tuo taikina onnistui. Omasta mielestä teen aivan kamalan makuista pullaa, mutta lapset kuitenkin tykkäävät ja vielä sanovat, että äidin pulla on parempaa kuin mummin. Kai se on aina se oman äidin pulla sitä parasta pullaa.
 

Similar threads

Yhteistyössä