Middle Age
Onko nelikymppinen mielestäsi vanha? Millainen nelikymppisen tulisi olla? Onko mielestäsi Suomessa nykypäivän nelikymppiset nuorekkaita vai rupsahtaneita? Pidätkö heitä keski-ikäisinä?
Vai keskiaikaisen, soo sooMun mielestä keskiaikaisen ei tarvitse olla muuta kuin se mitä on ja olla tyytyväinen.
Soti keski-ikäinen .... Tää räppäri tekee tätä kun vaihdan näppäimistön.Vai keskiaikaisen, soo soo
Hih, juu arvasin sen olevan vahinkoSoti keski-ikäinen .... Tää räppäri tekee tätä kun vaihdan näppäimistön.
Ei ole vanha. Oma itsensä. Mä olen 43v. nuorekas varmaan. Näytän n.30v. Keski-ikäinen on 45+.Onko nelikymppinen mielestäsi vanha? Millainen nelikymppisen tulisi olla? Onko mielestäsi Suomessa nykypäivän nelikymppiset nuorekkaita vai rupsahtaneita? Pidätkö heitä keski-ikäisinä?
Ihan vaan uteliaisuudesta: Jos sun äiti ei olisi vielä mummo, pitäisitkö nuorekkaana? Mummoksihan hän on joka tapauksessa nuori eikä vain nuorekas. Ja mikä mielestäsi tekee hänestä nuorekkaan?No toki keski-ikäsiä ovat, mutta toooosi erilaisia keskenään. Joillakin pieniä lapsia, jotkut mummoja jo jne. Mun äiti on nelikymppinen mummo ja se on kyllä tosi nuorekas. Ja no, en keksi kauheasti mitään joka yhdistäisi paljonkin, mutta eiköhän monella ole koulut käyty ja työpaikka.