M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on sellanen tusina luomia,joissa on sellanen tummempi rinkula tai luomen keskellä on tumma koholla oleva rinkula,ja useat luomet ovat rösöisiä reunoiltaan,kannattaisko mun mennä poistattaa noita?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa75:Nostetaan tätä hieman. Itselläni on rinnassa aivan nännissä kiinni iso, yli sentin mittainen luomi, joka on keskeltä tummempi, reunoilta vaaleamman punaisen ruskea, hieman kohollaan, karheahko ja reunat ovat aivan epätasaiset. En ollut aiemmin miettinyt tätä, kunnes nyt vasta imetysaikana huomasin kiinnittää huomiota luomeen tarkemmin. Nyt olen aikeissa varata aikaa joko tk:een tai yksityiselle puolelle ihotautilääkärille. Pelottaa kyllä hieman.
Muutoinkin minulla on luomia todella paljon, muitakin kohollaan olevia. Ja monet luomet syntyvät juuri samoin, kuin mitä nimimerkki oioi kirjoitti.
Tietääkö joku, voiko luomesta ottaa ensin pelkän koepalan, että tarvitseeko luomea välttämättä poistaa? Mulla luomi on niin hankalasti nännipihassa kiinni ja imetys vielä pahasti kesken (vauva 3kk).