millainen ihminen kulkee koko ikänsä tennareissa?

  • Viestiketjun aloittaja jäätelöpallo
  • Ensimmäinen viesti
en tiä
en tiä mutta ne joilla on mustaksi tai vaikka punaiseksi värjätty kananapersetukka ja siinä joku punanen, musta tai violetti raita niin ne on räväköitä ja tosi rankkoja tyyppejä.
 
Lenkkarit
oranssit on niin last season. Nyt on kuule aaltohelmeilevät lasikengät muotia. Noh björn juntti kun olet tuut viellä hiukka perässä. Aattelin et oot tyylitetoinen mut hyi kuinka nuo kengät on kuin joltain 60 luvun huonolta happo tripiltä.
 
Mut kato
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30161231:
Outoa :LOL: :LOL: :LOL: se kun on kesäkuun 2014 myydyin kenkä :LOL: :LOL:
kesäkuuta se. Me milanon kävijät ei jakseta kato mitään kuukauden vanhoi juttui. Noh te meette vuosittain joten ciao pitää lähtee famelle shoppaan.
 
öö.. minä? yhdistelen aika usein kellohametta & tennareita, jos tiedossa on seisoskelua/kävelyä ja salille saatan lähteä jumppatrikoissa sekä varrellisissa tennistossuissa..

omistan aivan ihanat, tummanviolettia samettiplyysiä olevat satiininauhaiset joita moni tuntematonkin on kehunut sekä perinteisemmät, punaiset kankaiset
 
mixei
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30161164:
No ovathan esimerkiksi lenkkarit tällä hetkellä paljon muodikkaammat.

Muodikkaat, mutta ah niin sieluttomat ja tyylittömät. Mutta sähän muistaakseni haetkin vaikutteesi jostain ruotsalaisista tusinablogeista.
 
Mä käytän tennareita just niin kauan ku haluan ja aiva sama onko muotia vai ei. En mä oo mikää muodin peräs juoksija ja muut ajatelkoot siitä mitä lystää. Mun mielestä pääasia on se, että itte viihtyy käyttämissään vaatteis.
 
rouva48
Mä käytän tennareita just niin kauan ku haluan ja aiva sama onko muotia vai ei. En mä oo mikää muodin peräs juoksija ja muut ajatelkoot siitä mitä lystää. Mun mielestä pääasia on se, että itte viihtyy käyttämissään vaatteis.
Sama täällä ja olen vielä sinua paljon vanhempi :) Tennareita löytyy ja kesäisin varvastossuja. Eipä tuo muoti paljon kiinnosta. Olen saattanut joskus vahingossa olla hetken muodikas, kun joku vanha vaatetyyli on tullut uudestaan muotiin :D
 
Jaksan hämmästellä tennareiden ikärajaa. Onko niillä ihan oikeasti joku ikäraja?

totta kai. jos epäilyttävän vanhan näköinen henkilö kulkee tennareissa, häneltä vaaditaan henkilöllisyystodistus & kengät takavarikoidaan. tilalle saa valita joko terveyssandaalit tai beiget avokkaat kahden sentin korolla.
sama pätee mm. niittivöihin & bändipaitoihin
 
totta kai. jos epäilyttävän vanhan näköinen henkilö kulkee tennareissa, häneltä vaaditaan henkilöllisyystodistus & kengät takavarikoidaan. tilalle saa valita joko terveyssandaalit tai beiget avokkaat kahden sentin korolla.
sama pätee mm. niittivöihin & bändipaitoihin
*Menee piilottamaan kaapin perälle iankaikkisen vanhan Queen-bändipaitansa.*
 
"Mukamaspipsa"
Minulla on sellaset mustat tennarit valkoisilla nauhoilla. Olen viiskymppinen ihan tavis ihminen.
Siskoni mielestä kai epätoivoinen "wannabenuori".
Kaipa minä kapinoin, koska mua ärsyttää kaikki, mikä liittyy siihen, miten "vanhana" pitäisi käyttäytyä.
Tai ei mua oikeestaan edes ärsytä. :D Olen seestynyt viiskymppinen tennareilla.
 

Yhteistyössä