en tiä
en tiä mutta ne joilla on mustaksi tai vaikka punaiseksi värjätty kananapersetukka ja siinä joku punanen, musta tai violetti raita niin ne on räväköitä ja tosi rankkoja tyyppejä.
Outoa se kun on kesäkuun 2014 myydyin kenkäoranssit on niin last season. Nyt on kuule aaltohelmeilevät lasikengät muotia. Noh björn juntti kun olet tuut viellä hiukka perässä. Aattelin et oot tyylitetoinen mut hyi kuinka nuo kengät on kuin joltain 60 luvun huonolta happo tripiltä.
kesäkuuta se. Me milanon kävijät ei jakseta kato mitään kuukauden vanhoi juttui. Noh te meette vuosittain joten ciao pitää lähtee famelle shoppaan.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30161231:Outoa se kun on kesäkuun 2014 myydyin kenkä
Tuliko tää jo reilun vuoden pinnalla ollut fitness- ja urheilullisuusbuumi sulle yllätyksenä? Liikuntaa varten tarvitaan lenkkarit.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30161231:Outoa se kun on kesäkuun 2014 myydyin kenkä
Turha kai se on maalaistollerolle yrittää vääntää xD xDTuliko tää jo reilun vuoden pinnalla ollut fitness- ja urheilullisuusbuumi sulle yllätyksenä? Liikuntaa varten tarvitaan lenkkarit.
Hommaa nyt edes jonninlainen elämä itsellesi.Alkuperäinen kirjoittaja jäätelöpallo;30160241:kapinallinen vai säälittävä? näyttääkö 40+ nainen hassulta esim. mustissa converseissa?
Muodikkaat, mutta ah niin sieluttomat ja tyylittömät. Mutta sähän muistaakseni haetkin vaikutteesi jostain ruotsalaisista tusinablogeista.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30161164:No ovathan esimerkiksi lenkkarit tällä hetkellä paljon muodikkaammat.
Sama täällä ja olen vielä sinua paljon vanhempi Tennareita löytyy ja kesäisin varvastossuja. Eipä tuo muoti paljon kiinnosta. Olen saattanut joskus vahingossa olla hetken muodikas, kun joku vanha vaatetyyli on tullut uudestaan muotiinMä käytän tennareita just niin kauan ku haluan ja aiva sama onko muotia vai ei. En mä oo mikää muodin peräs juoksija ja muut ajatelkoot siitä mitä lystää. Mun mielestä pääasia on se, että itte viihtyy käyttämissään vaatteis.
Jaksan hämmästellä tennareiden ikärajaa. Onko niillä ihan oikeasti joku ikäraja?
*Menee piilottamaan kaapin perälle iankaikkisen vanhan Queen-bändipaitansa.*totta kai. jos epäilyttävän vanhan näköinen henkilö kulkee tennareissa, häneltä vaaditaan henkilöllisyystodistus & kengät takavarikoidaan. tilalle saa valita joko terveyssandaalit tai beiget avokkaat kahden sentin korolla.
sama pätee mm. niittivöihin & bändipaitoihin
Menekin äkkiä Minun pitää piilottaa vielä jotain paljon vanhempaa*Menee piilottamaan kaapin perälle iankaikkisen vanhan Queen-bändipaitansa.*
Pitää varmaan piilottaa ne Elonkerjuu-paidatki.Menekin äkkiä Minun pitää piilottaa vielä jotain paljon vanhempaa
No tod!Pitää varmaan piilottaa ne Elonkerjuu-paidatki.
Mulla lojuu tuolla New Kids on the Block -paita. Saakohan siitä jonkun rangaistuksen ?No tod!