millainen ihminen kulkee koko ikänsä tennareissa?

  • Viestiketjun aloittaja jäätelöpallo
  • Ensimmäinen viesti
mä kuljen
Ikää 41 ja todellakin useimmiten ne mustat converset jalassa. En haluaisi, mutta mulla on oudot jalat joille vaikea löytää kenkiä. Kyllä ne voi yhdistää muihin ihan siisteihin ja 'aikuismaisiin' vaatteisiin, ei se niin paha ole. En mä jaksa ainakaan ajatella mitä muut ajattelee, vaan mietin omaa hyvinvointiani.
 
viety
No mää. Joskus jotain muutakin mut kenkien osalta en kovin feminiininen. Tai en ainakaan korkkarityyppiä. Tennarit on mun tyyliä. 40 +. (Apua, kamalaa tajuta että on jo nelikymmpinen mutta tennareiden käyttö nelikymppisenä ei silti kamalaa :)
 
"wieras"
Ei ne tennarit sen kummemmat kengät ole kun muutkaan kengät, kuten esim. lenkkarit. Minä ainakin käytän just niitä kenkiä mitä haluan iästä riippumatta. Mulla on ollut converset jo vuosia ennen kuin niistä tuli nykypäivän muoti-ilmiö.
 
"vieraana"
Mikä ero on tennareilla ja lenkkareilla?

Mä käytän lenkkareita. Käytän myös balleriinoja, saappaita, loafereita, korkkareita, sandaaleja. Et en mä nyt tiedä onko se tennareiden käyttö niin ihmeellistä.
 
pha
[QUOTE="wieras";30160469]Mulla on ollut converset jo vuosia ennen kuin niistä tuli nykypäivän muoti-ilmiö.[/QUOTE]

Mä vielä viime kesänä ajattelin, etten osta converseja, koska ne ovat niin muotia teineillä. Sit hoksasin, että hitot siitä, mullahan on ollut consseja jo ennen kuin nykyteinit ovat edes syntyneet, joten todellakin käytän niitä niin kauan kuin huvittaa. Mä näin ne ennen niitä, lälläslää :D
 
naama
Mä oon 40+, ja kuljen sekä tennareissa (varrellisissa vielä), balleriinoissakin ja kunnon punasissa kumppareissa koiraa ulkoiluttaessa syyssateissa.. Mua ei yhtään häiritse, mitä muut aattelee, vaan mä kuljen justiinsa niissä, mitkä jalkaani sopii ja missä viihdyn. Ps. puukengät unohtui, ja niitäkään ei voi koskaan olla liikaa..
 

Yhteistyössä