Millä viikolla tilasit ekan neuvolan (miulla kolmas raskaus)

Itsellä tuo nyt on vaan jostain syystä venynyt ja venynyt... Vko 8+6 tässä just heräsin että pitäis soittaa kait huomenna neuvolaan.

Jostain syystä vaikka oireet on vahvat jopa vahvemmat kun 2 ekan kanssa. Mutta kuitenkin... =)

Oonkos nyt jotenkin outo vai?

Mä oon ekasta ja tokasta menny tekeen testin neuvolaan noin pari viikkoo menkkojen myöhästymisestä. Kolmannesta osasin jo ite ostaa testin kaupasta ja tehdä sen kotona ;) ja tästä kolmannesta neuvolaan menin viikolla 10.

sau
Meidän kaupunginosan neuvolassa ajat niin tiukassa, että jopa esikoista odottaessani sanoivat, että ootapa sinne lähemmäs kymmentä viikkoa ennen ku varaat. Seuraavien odotusten kanssa taisivat ottaa joskus viikoilla 14-16.

Joissakin kaupungeissa ultrataan useammin, joten vaihtelee varmaan, mutta omissa odotuksissani vain yksi ultra, joka joskus vk 18-20 tienoilla (jos en ihan väärin muista), joten sikäli eivät ole pitäneet kiirettä neuvolaan tulollakaan.

Martta-k
ensimmäisessä raskaudessa oon neuvolassa käyny ekaa kertaa rv 11+1 ja ajan varasin rv 10.
Toisessa raskaudessa varasin ajan rv 10+1 ja pääsin käymään heti seuraavana päivänä.

Yhteistyössä