Millä tuleva äiti oikeuttaa itselleen tupakoinnin raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä olen tuo, joka valisti kätkytkuoleman riskeistä. Muille vieraille sanoisin, ettei lähdettäisi silti kauhealle lynkkaus-linjalle, vaikka asia kuohuttaakin. Ja itsekin tupakointia inhoan ja en ole koskaan yhtäkään polttanut, en raskaana enkä en-raskaana. Mutta yritetään pysyä asiallisina.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja HUOM, sun lapsilla on idiootti isä. Oletteko molemmat narkkareita? Mietippä sitä lapsen kipristelyä kohdussa seuraavan kerran kun nautit savuketta. Vai puhalla savut lapsen silmille ja kysy miltä tuntuu.
Sullahan niitä harhoja on!! :LOL: :LOL:
Eikun totta kai sellainen isä on aivan loistava, jota ei kiinnosta vaikka muija myrkyttää lapsen :heart:
Aivan ihana, ihan kateeksi käy. Kolahtaako narkkarikysymys liikaa kun et vieläkään ole vastannut? Kun ei raskausajan tupakointikaan kiinnosta niin kai voit ne savut sen taaperon päälle puhaltaa, eihän siitä mitään haittaa ole?
Niin ja ikäsikin selittää sen, että olet vielä hyvin epäkypsä etkä pysty ajattelemaan kuin omaa parastasi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen tuo, joka valisti kätkytkuoleman riskeistä. Muille vieraille sanoisin, ettei lähdettäisi silti kauhealle lynkkaus-linjalle, vaikka asia kuohuttaakin. Ja itsekin tupakointia inhoan ja en ole koskaan yhtäkään polttanut, en raskaana enkä en-raskaana. Mutta yritetään pysyä asiallisina.
Siis en-raskaana enkä raskaana :)

Eikun totta kai sellainen isä on aivan loistava, jota ei kiinnosta vaikka muija myrkyttää lapsen :heart:
Aivan ihana, ihan kateeksi käy. Kolahtaako narkkarikysymys liikaa kun et vieläkään ole vastannut? Kun ei raskausajan tupakointikaan kiinnosta niin kai voit ne savut sen taaperon päälle puhaltaa, eihän siitä mitään haittaa ole?
Niin ja ikäsikin selittää sen, että olet vielä hyvin epäkypsä etkä pysty ajattelemaan kuin omaa parastasi.
Jaa, joku on vissiin vaivautunut lukemaan muitakin ketjuja ja selvittämään ikäni :D
Narkkarikysymykseen en vastaa, koska se kuuluu niihin kysymyksiin, joihin en katso tarpeelliseksi vastata. Ja tarkoitin niillä harhoilla juurikin tätä kysymystä. Olettepa te jälleen kerran hauskaa seuraa :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja .ll..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta yritetään pysyä asiallisina.
Tuo taitaa olla jo "hieman" myöhäistä. Mutta ei silti, mukavaa kun on tekemistä sillä välin kun rakas lapseni vetelee sikeitä. Ja eihän tämä palsta ole juuri koskaan asiallinen :LOL:
et ole aikuinen
Taas löytyi joku, jolla on niitä harhoja..

???
Jaa, joku on vissiin vaivautunut lukemaan muitakin ketjuja ja selvittämään ikäni :D
Narkkarikysymykseen en vastaa, koska se kuuluu niihin kysymyksiin, joihin en katso tarpeelliseksi vastata. Ja tarkoitin niillä harhoilla juurikin tätä kysymystä. Olettepa te jälleen kerran hauskaa seuraa :D :D
mielestä tämä aihe ei ole mitenkään hauska. Sä olet jotenkin kieroutunut jos löydät tästä aiheesta jotain hauskaa?

Vieras

Eipä tarvinnut kuin katsoa profiiliasi ja yhtä ketjua niin sieltä löytyi.
Arvasinpas, että olet narkki. Kyllähän sä muuten kieltäisit sen. Ja nyt mä ymmärrän sua vähän paremmin. Huumeet pehmittäneet aivot ja vieneet viimeisetkin järjen hivenet.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
mielestä tämä aihe ei ole mitenkään hauska. Sä olet jotenkin kieroutunut jos löydät tästä aiheesta jotain hauskaa?
Eikai aiheen tarvitse olla hauska, kunhan seura on :D Enkä ole missään vaiheessa väittänyt aihetta hauskaksi. Voisit opetella lukemaan niin että ymmärrät mitä tekstissä sanotaan..

,,,,
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Mä uskallan väittää, että jokainen pystyy lopettamaan tupakoinnin niin halutessaan!
tainnut lukea tän nikki pippana mikä lie "mielipiteitä" hänen kannattaisi kirjoitella suomi24:sen teiniäidit ja isit palstalla. Siellä löytyy näitä teinejä joilla on kova uhmis päällä. Säälittää niitten lapset, koska nämä kovis mammat luulevat olevansa kovinkin "fiksuja" tupakointi mielipiteissään.

Arvasinpas, että olet narkki. Kyllähän sä muuten kieltäisit sen. Ja nyt mä ymmärrän sua vähän paremmin. Huumeet pehmittäneet aivot ja vieneet viimeisetkin järjen hivenet.
Okei, sullakin on harhoja. Tuomitset mut ja mieheni narkkareiksi ihan sillä perusteella että mä poltan raskausaikana enkä viitsi vastata noin typerään kysymykseen.

tainnut lukea tän nikki pippana mikä lie "mielipiteitä" hänen kannattaisi kirjoitella suomi24:sen teiniäidit ja isit palstalla. Siellä löytyy näitä teinejä joilla on kova uhmis päällä. Säälittää niitten lapset, koska nämä kovis mammat luulevat olevansa kovinkin "fiksuja" tupakointi mielipiteissään.
Säkään et osaa lukea, voi kuinka "fiksua" seuraa minulla onkaan!!

Itse en muuten ole väittänyt itseäni tai mielipiteitäni fiksuiksi, sinä olet.

Vieras
Okei, sullakin on harhoja. Tuomitset mut ja mieheni narkkareiksi ihan sillä perusteella että mä poltan raskausaikana enkä viitsi vastata noin typerään kysymykseen.
Jokainen täysjärkinen kieltäisi jos narkkariksi epäiltäisiin. Lukasinpa muutaman muunkin tupakkaketjun. Oksettavaa luettavaa, sääliksi käy kyllä lasta ihan pirusti.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Mä uskallan väittää, että jokainen pystyy lopettamaan tupakoinnin niin halutessaan!
Kyllä minä tän ketjun luin ja inhottavan itsekkäitä ihmisiä sitä löytyy! :/ Mutta silti väitän, että jos joku oikeasti haluaa tupakoinnin lopettaa niin siihen kyllä pystyy.

no
se on itsekkyyden merkki, ei mitään muuta. Myös se on täyttä hevonpas.kaa että mieluummin polttaa vaikka viisi kuin lopettaa kokonaan. ( näin siis monet sen perustelevat )
Että olis muka parempi noin kuin et lopettaa kokonaan...

neljä-ilman-viidettä
Oletteko muuten ajatelleet, rakkaat arvostelija, kuinka heppoisin perustein olette päätelleet minun olevan kelvoton äiti, jonka lapset pitäisi ottaa huostaan mielestänne?
Ihan vain sillä perusteella että tupakoin raskausaikana, enkä tunne siitä syyllisyyttä. Minkään muun perusteella ette voi minua arvostella, koska muuta ette minusta tiedä.
Minun äitini on alkoholisti. Hänkään ei myönnä satuttaneensa minua ja sisaruksiani.Hän ei myöskäään myönnä, että hänen juomisensa olisi ongelma. Muistutat vahvasti äitiäni.

??
No varmaankin ihan samalla tavalla kuin ne äidit jotka juo sen satunnaisen siiderin tai kahvia, tai värjää hiuksia, tai syö "vääriä" ruokia, tai ei tarkkaile painoaan, tai käyttää kosteusrasvoja tai hiuslakkoja raskausaikana. Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Miksi tämä yksi asia nostetaan noita muita niin paljon pahemmaksi?

Yhteistyössä