Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH:
Sun teksteistä NIIN näkee, ettei sillä lapsella oo sulle mitään väliä. PITÄÄKÖ SULLE OLLA TIETEELLISIÄ TODISTEITA, että lopetat sen tupakanpolton raskauden aikana, eikö riitä tieto siitä, että se SAATTAA aiheuttaa jotain, mitä tahansa ikävää sun vauvalle? Mut kun ei, kun pitää vaan aatella omaa napaa...
Kyllä sillä lapsella on kuule paljonkin väliä mulle. Mä en vaan ymmärrä että miten mun tupakointi ja lapsesta välittäminen ja se oonko hyvä vai huono äiti liittyy toisiinsa.
Kun kuitenkin JOKA IKINEN sairaus VOI mun lapselleni tulla, tupakoin eli en. Moni muukin asia SAATTAA aiheuttaa lapselle pysyviä vammoja, esim. rokottaminen, siltikin lapseni saa osan rokoteohjelman rokotuksista. Saman riskin otan pirulauta joka kerta kun lähden autolla lapseni kanssa johonkin, hän VOI vammautua tai jopa kuolla.
Että jos ruvetaan ajattelemaan näitä mitä VOI tapahtua, ei kannatta tehdä lapsia ollenkaan, jottei vaan mitään pahaa tapahdu. Oikeastaan voi siinä samalla sitten lopettaa itsensä ja jokaisen läheisen, jottei mitään pahaa tapahdu.