Millä syyllä teillä on puhuttu riskiraskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja riskiraskautta
  • Ensimmäinen viesti
!
Eka raskaudessa mulla oli raskausmyrkytys ja hepatogestoosi lisäksi lapsi syntyi todella pienenä, alle kaksi kiloa, vaikka syntyi viikolla 38. Ja tämän jälkeen mulla todettiin fosfolipidivasta-ainesyndrooma. Niinpä toinen raskaus oli mulla riskiraskaus ja jouduin käymään ultrassa neljän viikon välein ja verikokeissa myös tosi useasti.

sellainen tapaus
Olin 4-kymppinen verenpainetautinen odottaja. Verenpaine jäi aikaisemmin tyttäreni odotuksesta, jossa sain raskausmyrkytyksen. Aiempien poikien kanssa eri verenpaineesta tietoakaan.
Raskausmeni hyvin, lääkkeet vaihdettiin toiseen, virtauksia seurattiin. Painoakaan ei juuri tullut, vain 4kiloa. Lapsi toki syntyi v36, oli kaksonen, toinen tuli pois jo ´v9.
Vauva oli terhakka ja hyväkuntoinen, joskin pieni. Yhtä aikaa pääsimme sektion jälkeen kotiin. Kaikki aiemmat alatiesynnytyksellä.

sellainen tapaus
Alkuperäinen kirjoittaja sellainen tapaus:
Olin 4-kymppinen verenpainetautinen odottaja. Verenpaine jäi aikaisemmin tyttäreni odotuksesta, jossa sain raskausmyrkytyksen. Aiempien poikien kanssa eri verenpaineesta tietoakaan.
Raskausmeni hyvin, lääkkeet vaihdettiin toiseen, virtauksia seurattiin. Painoakaan ei juuri tullut, vain 4kiloa. Lapsi toki syntyi v36, oli kaksonen, toinen tuli pois jo ´v9.
Vauva oli terhakka ja hyväkuntoinen, joskin pieni. Yhtä aikaa pääsimme sektion jälkeen kotiin. Kaikki aiemmat alatiesynnytyksellä.
Töissä olin loppuun saakka, suoraan synnyttämään.

Yhteistyössä