Kyllähän ne löytää. Joskus tosin (varsinkin jos ei oo mitään suojalukituksia puhelimessa) nopeempi keino on plärätä potilaan puhelin läpi ja soittaa siihen ICE numeroon kysyäkseen esim. lääkeallergiat tms asiat jotka voi vaikuttaa akuuttiin hoitoon.Mä olen miettinyt tota ICE -juttua, että miten ne pelastajat muka pystyy mun puhelimesta kenellekään soittamaan, kun on suojalukitus. Ei mitenkään. Siksi mulla ei mitään ICEa ole. Hätätapauksen sattuessa virkavalta löytää kyllä lähiomaisen.
Mummo merkitsi avioeron jälkeen papan nimen puhelimeensa nimellä PASKAHOUSU. Ja vielä isoilla kirjaimilla.Ja mua ärsyttää kans kaikki kullittelut jne. Tai no, voishan jonkun nimetä puhelimeen nimellä Mulkku.
Menisit sinäkin suremaan vaimosi vierelle menetystänne, etkä roikkuisi akkain palstalla! Säälin vaimoasi.Mummo merkitsi avioeron jälkeen papan nimen puhelimeensa nimellä PASKAHOUSU. Ja vielä isoilla kirjaimilla.
Siis viittaat tuohon ICE -tunnukseen? Ei se iso vaiva siinä oo siihen puhelimeen laittaa, eikä sitä haittaakaan varmaan ole?Eikö ois helpompi kantaa sos-ranneketta tai -riipusta, jos lääkeallergioita? Meinaan, en o vielä törmännyt onnettomuusraporttiin, jossa ois ehditty soitella kellekään mitään.