Millä nimellä puolisosi löytyy puhelimestasi?

  • Viestiketjun aloittaja lapsellista(ko?)
  • Ensimmäinen viesti
mo1
Samalla kaavalla kuin monella muullakin. ICE + etunimi. Ennen oli lässysti <nimi3, mutta puhelimen vaihdon myötä puhelin valkkasi tuon ICE:n ykköseksi niin sillä se nyt sitten aina lukee kun mies esim. soittaa.
 
Blue
Mulla nimellä Rakas.

Kerran kävi sitten niin että otin miehen puhelimen mukaan kauppaan kun siihen olin ehtinyt lähettää ostoslistan (mies jäi autoon odottamaan lasten kanssa). Sitten mulle tulikin kysyttävää mieheltä ja ajattelin soittaa sen puhelimesta mun puhelimeen, ajattelin sen tietty vastaavan kun näkee mun soittavan.

Puhelin soikin yllättävän pitkään ja juuri ennen sen katkeamista mies vastaakin "HALOO!" tosi tylysti ja kylmäkiskoisesti. Ihmettelin että mitä helkkaria se mulle noin vastaa kunnes tajusin... Se ei tiennyt olevansa mun puhelimessa nimellä Rakas, ja tietty ihmetteli että kuka Rakas sen vaimon puhelimeen soittelee... :D Oli pikkuisen hauskaa kiusata sitä sen pienestä mustasukkaisuuspuuskasta. ;)
 
"noh"
AAkulta ja sitten ICE etu ja sukunimi.

Ulkomaille mennessä laitan ton ice merkin myös mun siskojen kohdalle. Jos mulle/perheelle sattuu jotain ulkomailla niin osaavat soittaa kielitaitoisille ihmisille.
 
"hih"
Pitäsköhän itekkin laittaa toi ICE siihen eteen :/
Mä laitoin ihan sen takia, etten halua että hätätilanteessa soitetaan ensin mun äidille, joka pelkää aina pahinta joka asiasta. Isäni on jostain syystä omalla etunimellään mun puhelimessa, mutta äiti on äiti. Niin kauan kun ollaan Suomessa ja jos minkään nimen kohdalta ei ICEä löydy, auttajat soittavat helposti äidille saadakseen lisätietoja.
 

Yhteistyössä