Millä harso kiinnitetään vaunujen kuomuun?

  • Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pyykkipoikiahan sitä yleensä. Mikä on joskus aika huvittavaakin (ihan hyvällä tavalla, ei mitenkään pilkallisesti): Vaunut ja lapsi ja äiti ihan vimpanpäälle sävysävyyn ja sitten se harso siinä punaisilla muovipyykkipojilla :)
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyykkipoikiahan sitä yleensä. Mikä on joskus aika huvittavaakin (ihan hyvällä tavalla, ei mitenkään pilkallisesti): Vaunut ja lapsi ja äiti ihan vimpanpäälle sävysävyyn ja sitten se harso siinä punaisilla muovipyykkipojilla :)
Mä oon joskus huvikseni samaa naureskellu. Ostetaan kalliit vaunut ja kaikki, mutta sitten tuohon on ...tsadaa: pyykkipojat.
 
Mä käytän niitä semmosia hiusjuttuja... onkohan ne hainhampaita nimeltään... ei aivan pienimpiä mutta ei isojakaan, toimii aivan loistavasti, ei "pomppaa" silmille ja pitää harson hyvin paikallaan, + menee juuri nätisti vaunun kuomun tukirenkaan ympärille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tajua, miksi siihen pitää joku harso edes pistää?
Mun täytyy myöntää, että mäkään en ole asian ideaa ikinä tajunnut :ashamed: Ikinä ole meidän lapsille (3kpl) mitään harsoa laittanut. Kovassa tuulessa tai tuiskussa on ollut hyttysverkko ja sen päällä sadesuoja. Happikin kulkee paremmin hyttysverkon läpi, kuin harson. Mutta kaikki tyylillään, mikäs minä olen mitään sanomaan =)
 
Sen voi kiinnittää myös verhoklipseillä, nehän on melko pieniä;)
Tosin en minäkään ole ikinä harsoa käyttäny... Meillä kanssa hyttysverkko suojana. :)
Kesällähän tollanen harsoviritys on vaarallinen, mutta en ymmärrä miks se talvella ois? Tosin saattaahan sen lämpöhalvauksen saada talvellakin jos on oikein päälle tumpattu ja ilmankierto vielä harsolla estetään..
 

Yhteistyössä