Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eh:mahaan tuli viimoisen kuukauden aikana, reisiin ja pyllyyn tuli noin puol välistä alkaen..
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Vielä ei siis voi huokaistan. 8viikkoa jäljellä odotusta.
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Eikä taida olla muuta keinoa ehkäistä kun rasvaus?
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Eikä taida olla muuta keinoa ehkäistä kun rasvaus?
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Eikä taida olla muuta keinoa ehkäistä kun rasvaus?
Ei se rasvauskaan ihmeitä auta, jos on sellainen kudostyyppi että niitä on tullakseen. Lääkäri mulle näin sanonut.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Eikä taida olla muuta keinoa ehkäistä kun rasvaus?
Ei se rasvauskaan ihmeitä auta, jos on sellainen kudostyyppi että niitä on tullakseen. Lääkäri mulle näin sanonut.
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Rasvaus ei auta mitään. Olin onnellinen jonnekin viikolle 34 asti (kaksosraskaus) että ei arven arpea. Sektio tehtiin 37+5 ja tässä välissä ehti koko vatsa revetä syville ja leveille arville. Rasvasin joka päivä usemman kerran Biothermin Biovergetures rasvalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Illusia85:Viikon 38 jälkeen....![]()