Paljonko VIHKISORMUKSESI maksoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RasuNaamari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työstä taisin maksaa parisensataa, kivet tilasin ite Tillanderilta; olisko ollu samoissa hinnoissa nekin. Sormuspohja oli ittellä keltakultana ja valkokultaistutukset vaihdoin keltakultana päittäin, joten niistä en maksanut. + kaiverrus sitten.

Eli heh tollasen 400mk... :D :D :D

Huh, minusta on tosi surullista että joku oikeasti luulee ettei jonkun toisen sormus voi maksaa yli viittä tonnia... Mä tunnen monia joiden on maksanut. Kuka ne kalliit Tillanderit ym. sitten ostaisi??

Alkuperäinen kirjoittaja Töpö:
Noi 5600 tai silleen on NIIN hauskoja aina!!! HAHAHAHAAA! VAR-MAAN!

Juuri tämän takia en viitsi laittaa tänne paljonko omani maksoi. Aika säälittävää todellakin jos joku ei usko... 5600 e ja paljon enemmänkin voi hyvinkin maksaa laadukas sormus.

Siis eikö muka sormus voisi maksaa 5000 euroa, haloo... Onhan niitä kellojakin jotka maksaa yli 50 000 euroa. Jos puhutaan itse sormuksesta, niin minun maksoi 2000 euroa koska se on kultasepän suunnittelema ja käsityönä tehty eri kultalajeista (mm. lapinkultaa). Mutta jos lasketaan myös siinä olevat jalokivet, niin tuo yksi timantti maksoi lähemmäs 5000 euroa koska se on luonnontimantti ja käsin hiottu. Sitten on myös smaragdeja, mutta nehän nyt ei ihan hirveitä maksa...

1500 ? maksoi, rivisormus, keltakultaa, isoja timantteja kruunuissa viisi.Timantit ei mitään täysin sulkeutumattomia , joten tässä kohtaa eli kuinka puhtaita timantit ovat hinnassa on taivas vaan rajana ja tässä tuli hinnassa meidän raja vastaan, mutta mä rakastan mun sormusta se on niin upea :heart:

Mulla oli samanlaiset kihla-ja vihkisormukset ja kappalehinta oli 170euroa, mutta molemmat huikkui tänä kesänä järveen kun olin uimassa...oli vähän isot :| Nyt sormessa on joku vanha sormus ja yritän kovasti keksiä minkälaisen haluisin kadonneiden sormusten tilalle. Yhden vain haluan.

Yhteistyössä