Millä viikoilla raskausarpia tullut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Mulla tuli joskus 1,5 kk aikana, sitä ennen ei ollut mitään.. arpia muuten tuli myös häpykumpuun, huomasin kerran kun ajelin karvat synnytyksen jälkeen. Ja reisiin tuli myös vähän, haalentuneet hyvin.. MUtta mun maha teidän pitäis nähdä! Enemmän arpia kuin tervettä ihoa, on tosi julman näköinen. Harmi kun ei ole kameran kaapelia olemassa, räjäyttäisin koko potin mun arvilla (vaikka ei kilpaillakkaan kellä on pahimmat :))

VIIMEISEN 1,5kk aikana piti sanomani

Väitän että et voittais, mulla arpinen kaksosraskausmaha, joka kunnolla pussittaa, kun nahkaa jäänyt. Olin ennen raskautta normaalipainoinen/hoikka ja olen sitä taas. Maha vaan jäi ihan mahdottoman rumaksi.

Ei ollenkaan ainakaan 3 edelliseltä. Nyt neljättä ootellaan loppusuoralla, saapa nähdä tuleeko nyt. Vielä ei ainakaan ole tullut. Olen rasvaillut päivittäin vaikka eihän siitä kuulemma apua ole.

esikoisesta tuli synnytyksen jälkeen (tai sitten ne oli niin alhaalla etten ite nähny ennen) :snotty:
tässä toisessa ei edes ne vanhat arvet alkaneet punoittaa mut napa jäi ruskeaksi ja se pigmenttiviiva näkyy vieläkin tosi selvästi :o

Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
esikoisesta tuli synnytyksen jälkeen (tai sitten ne oli niin alhaalla etten ite nähny ennen) :snotty:
tässä toisessa ei edes ne vanhat arvet alkaneet punoittaa mut napa jäi ruskeaksi ja se pigmenttiviiva näkyy vieläkin tosi selvästi :o

Ootko huomannu että sen ruskean saa rapsuttelemalla pois esim suihkussa :D

nimimerkillä oli kivaa suihkussa esikoisen jälkeen :laugh:

Yhteistyössä