N
Noppa
Vieras
Mustapään kohdalle asetetaan se pinnin yhtymäkohta (siis liitoskohta) ja painetaan kevyesti, mustapää pompsahtaa ihosta pois, eikä jää punaisia puristusarpia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Noppa:Mustapään kohdalle asetetaan se pinnin yhtymäkohta (siis liitoskohta) ja painetaan kevyesti, mustapää pompsahtaa ihosta pois, eikä jää punaisia puristusarpia.
Alkuperäinen kirjoittaja jun:Itsekkin haluaisin tietää jostain tuotteesta, mitä saa vaikka apteekista tai peruskaupasta.. 8)
Itselläni nousi mustapäät pintaan kun laitoin bepanthenia, tali suorastaan pursui ulos o__O Itse puristelen kun voin, ja kuorin sokeripalalla ja ihosta tulee tosi sileä!!
Oon myös alkanu juomaan vettä, finneihin auttaa mut ei mustapäihi..
Joku vois antaa neuvoja miten PEITTÄÄ mustapäät, jos eivät kerta muuten lähde. >.<
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Jos on varaa kosmetologikäyntiin, niin siellä homma hoituu.
Ja *skat... Ei lähteny etes Hjeronymuksella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Jos on varaa kosmetologikäyntiin, niin siellä homma hoituu.
mikäs tää on??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Jos on varaa kosmetologikäyntiin, niin siellä homma hoituu.
mikäs tää on??![]()
Kuulemma tujuin kosmetologihoito mitä on ikinä keksitty. Ei auttanu mullakaan. Enkä mussuta epäterveellisiä eväitä.
Alkuperäinen kirjoittaja jun:Eikö kukaan tiedä keinoja?
Joku sanoi että jos olet itse puristellut, niin myöhemmin ihon vanhetessa siihen kohdalle tulee reikä o__O
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä vannon niiden mustapäälappujen nimeen edelleen.
Vaikka mäkin oon haksahtanu tuohon öljyhommaan, lotrailen oliiviöljyllä enkä muita rasvoja käytä enää. Mutta lapuista en luovu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mustapääpojan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä vannon niiden mustapäälappujen nimeen edelleen.
Vaikka mäkin oon haksahtanu tuohon öljyhommaan, lotrailen oliiviöljyllä enkä muita rasvoja käytä enää. Mutta lapuista en luovu![]()
mikä on mustapäälappu?