Millä vatulla lähtee mustapäät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Noppa:
Mustapään kohdalle asetetaan se pinnin yhtymäkohta (siis liitoskohta) ja painetaan kevyesti, mustapää pompsahtaa ihosta pois, eikä jää punaisia puristusarpia.

ihoa on hyvä höyryttää ensin hetki jotta huokoset aukevat

Itsekkin haluaisin tietää jostain tuotteesta, mitä saa vaikka apteekista tai peruskaupasta.. 8)
Itselläni nousi mustapäät pintaan kun laitoin bepanthenia, tali suorastaan pursui ulos o__O Itse puristelen kun voin, ja kuorin sokeripalalla ja ihosta tulee tosi sileä!!
Oon myös alkanu juomaan vettä, finneihin auttaa mut ei mustapäihi..
Joku vois antaa neuvoja miten PEITTÄÄ mustapäät, jos eivät kerta muuten lähde. >.<

sokerilla =) ?

Alkuperäinen kirjoittaja jun:
Itsekkin haluaisin tietää jostain tuotteesta, mitä saa vaikka apteekista tai peruskaupasta.. 8)
Itselläni nousi mustapäät pintaan kun laitoin bepanthenia, tali suorastaan pursui ulos o__O Itse puristelen kun voin, ja kuorin sokeripalalla ja ihosta tulee tosi sileä!!
Oon myös alkanu juomaan vettä, finneihin auttaa mut ei mustapäihi..
Joku vois antaa neuvoja miten PEITTÄÄ mustapäät, jos eivät kerta muuten lähde. >.<

mulla on suunilleen koko nenä täynnä isoja ihohuokosia jotka on ollu mustia murrosiästä lähtien.... en käsitä miten ne saa pois. leukaan sentään tulee välillä sellasia mustapäitä jotka on koholla ja saa puristettua, mut nää mitkä on nenässä ei lähde millään.... sit ne nousee nystyröille kun laittaa meikkivoidetta tai imasee sen voiteen itseensä. vittu.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Jos on varaa kosmetologikäyntiin, niin siellä homma hoituu.

Ja *skat... Ei lähteny etes Hjeronymuksella. :(

mikäs tää on?? :o

Kuulemma tujuin kosmetologihoito mitä on ikinä keksitty. Ei auttanu mullakaan. Enkä mussuta epäterveellisiä eväitä.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Jos on varaa kosmetologikäyntiin, niin siellä homma hoituu.

Ja *skat... Ei lähteny etes Hjeronymuksella. :(

mikäs tää on?? :o

Kuulemma tujuin kosmetologihoito mitä on ikinä keksitty. Ei auttanu mullakaan. Enkä mussuta epäterveellisiä eväitä.

no jos siis tästälähtien syö pelkkää sushia ja vettä ja paljon sakea ja käyttää mustapäärautaa ihon höyrytyksen jälkeen, käyttää ihohuokosia pienentäviä voiteita ja puhdistaa ja kuorii ja puhdistaa ja kuorii ja lopuks menee kosmetologille saamaan tota hieromikälietä ni ehkä?? siis oliks toi nyt se joku uus kemiallinen mustapäitten poisto homma vai joku muu?

mä tahtoisin tietää onko se mustapäätaudan kupin reikä yhtä iso ku hengettömän liitospäässä? siis kun kävin mittailemassa sitä pinniä mun nenän päällä ni pinnin liitoskohtaan menee noin neljä ihohuokosta ja siten myös neljä minimustapäätä.

Alkuperäinen kirjoittaja jun:
Eikö kukaan tiedä keinoja?

Joku sanoi että jos olet itse puristellut, niin myöhemmin ihon vanhetessa siihen kohdalle tulee reikä o__O

Hehe...

Ainahan siihen pieni (tai iso) reikä jää, kun mustapää tulee ulos puristettaessa. Kun tarkkaan katsoo, niin tyhjä suurentunut ihohuokonenhan siinä nököttää. Kunnes siihen taas alkaa kerääntyä talia jne.

http://www.theoilcleansingmethod.com/

Täällä oli joku kuukaus sitten risiiniöljy kasvohoito ketju. Idea siis on että risiiniöljyä ja oliiviöljyä sekotetaan sopivassa suhteessa keskenään ja hierotaan kasvoihin ja annetaan vaikuttaa hetki. Pari kertaa viikossa olen sitä käyttänyt ja mun mielestä ainakin vähentää mustapäitä. Toinen hoitokeino olis varmaan mahdollismman puhtaan, terveellisen ruoan syöminen, ainakin mulla puskee finnejä vaan sillon kun innostun syömään liian rasvasta ruokaa.

Mä vannon niiden mustapäälappujen nimeen edelleen.

Vaikka mäkin oon haksahtanu tuohon öljyhommaan, lotrailen oliiviöljyllä enkä muita rasvoja käytä enää. Mutta lapuista en luovu :D

mä sain viimevuonna synttärilahjaksi käynnin kosmetologille kasvohoitoon.. ja naama sattui kukkimaan tosi pahasti juuri sillä hetkellä... osa saatiin puristettua pois mutta sitten tuli neuvo jolla kuulemma saan loputkin pois... eli mulla oli liian kuiva iho ( vaikka ei näyttänyt tai tuntunut siltä ) niin ihohuokoset ei aukea eikä finnit / mustapäät pääse pois.. eli peruspuhdistus ja rasvaus aamuin illoin niin pitäis ruveta lähtemään.. itse aina saunan jälkeen puristan pois ja pesen ja rasvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Vaikka mäkin oon haksahtanu tuohon öljyhommaan, lotrailen oliiviöljyllä enkä muita rasvoja käytä enää. Mutta lapuista en luovu :D

mikä on mustapäälappu?

Alkuperäinen kirjoittaja mustapääpojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

mikä on mustapäälappu?

Mustapäälapulla en saa kun mustapäät koholleen eikä lappuun jää juuri mitään :headwall:

Joo sokerilla saa kuorittua ihoa :) ja jos teet mössöä missä on hunajaa ja sokeria, niin ihosta tulee tajuttoman pehmeä!! Hunaja pehmentää, sokeri kuorii.
Kaverin kanssa kokeilimme että avasimme ihohuokoset kun käytiin saunassa, ja Miia "poisti" mustapäitä IMURILLA O____O Siis pitää siinä päällä vain, jos tunget koko nenän sinne niin auts. Minä en itse viitsinyt kokeilla. Niin ja se toimi, Miialta lähti jonkin verran. Hassua eh?
Onko tali btw rasvaa?

Yhteistyössä