A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuullut tällaista:Mä oon kuullut et suurin osa kerkenmenoista tapahtuu ennen kuin nainen edes tietää olevansa raskaana ja kun alkion sydän alkaa lyömään (RV5-6???) niin keskemenon riski pienenee huomattavasti.
Mutta huokasta voi vasta rv 24, jos varman päälle haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:Ennen rv 5 yleisimmin. Jos alkuraskauden ultrassa rv6-7 jälkeen nähdään syke, km riski pienentyy muistaakseni 80%. Eihän se tietenkään mitään takaa, minulle kerrotiin nämä faktat pieleen menneen raskauden ultrassa rv7.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja oooo:Ennen rv 5 yleisimmin. Jos alkuraskauden ultrassa rv6-7 jälkeen nähdään syke, km riski pienentyy muistaakseni 80%. Eihän se tietenkään mitään takaa, minulle kerrotiin nämä faktat pieleen menneen raskauden ultrassa rv7.
Vaikea itse on usko noihin prosentteihin kun kolme sellaista raskautta joissa on jo syke nähty ja kaikki ollut ok niin kesken menivät kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuullut tällaista:Mä oon kuullut et suurin osa kerkenmenoista tapahtuu ennen kuin nainen edes tietää olevansa raskaana ja kun alkion sydän alkaa lyömään (RV5-6???) niin keskemenon riski pienenee huomattavasti.
Mutta huokasta voi vasta rv 24, jos varman päälle haluaa.
Ai että viikon 24 jälkeen ei oo enää riskejä vai? Sitä ei kutsuta enää keskenmenoksi, vaan kohtukuolemaksi tuolloin. Kyllä niitä silti tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja minkä viikkojen jälkeen todennäköisyys keskenmenoon vähenee paljon? Kokemuksia, tietoa?