T
tuttu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pelokas:Onpa tyhmä kysymys! Ihmiset pelkäävät paljon asioita joita eivät ole koskaan kokeneet. Kuten sairauksia, onnettomuuksia, lentokoneen putoamisia jne.
Ompa tyhmä vastaus. Jokainen täydellä järjellä varustettu tajuaa, ettei synnytys ole mitään tukan leikkuuta, tottakai se sattuu.
Mutta tuntuu, että nykyään kaikki pitää naisten saada tuntematta pieneitäkään nipistystä.
Tuskin tuosta on kysymys. Jotkut pelkäävät oikeasti todella paljon synnytystä. Miksi heidän pitäisi sinun mielestäsi joutua kärsimään turhaan? Pääseväthän hammaslääkärikammoisetkin ilokaasuhoitoon.