Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ei tietoo se löyhkä on kauhee
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:ei tietoo se löyhkä on kauhee
Jep, niin on. Tosi kiva ku meillä on sellanen "sisäportaikko" ja ovi on auki alhaalla. Oon suihkinu nyt sitä kissankarkotetta joka puolelle mutta ei tunnu auttavan. Yhet paskatki löysin tuosta. |O |O :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kloriitista kissat vaan innostuu!
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Se karkote ei auta mihinkään |O Mandariinin ja banaaninkuoria voit kokeilla nurkkiin, niitä kissat inhoaa ja kusilänttien päälle tiputtelet teepuuöljyä ja pyyhit niin saat desinfioitua ja tuoksu jää hyväksi. Kloriitista kissat vaan innostuu!
Alkuperäinen kirjoittaja hxx :Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kloriitista kissat vaan innostuu!
Meillä ainakin kuseskeluun auttoi kloriitti
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:joo, se karkote ei tosiaankaan näytä tehoovan. Eli mä alan ite kusemaan ku kohtaan kissan tuossa.
Mistä sitä teepuuöljyä saa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:joo, se karkote ei tosiaankaan näytä tehoovan. Eli mä alan ite kusemaan ku kohtaan kissan tuossa.
Luontaistuotekaupoista ja jossain apteekissa voi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:joo, se karkote ei tosiaankaan näytä tehoovan. Eli mä alan ite kusemaan ku kohtaan kissan tuossa.
Luontaistuotekaupoista ja jossain apteekissa voi olla.
tänks :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Urine Off, saa eläinkaupoista. meillä koiranpentu kusee sisälle, ja tolla saa aivan kaiken hajun jne pois, hajottaa entsyymit tms. eläinkään ei kuulema haista sitä sen jälkeen.
Sen jälkeen sit karkotetta.