Millä mä saan ton kissankusen lemun portaikosta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
:x :x

Oon heittäny sieltä kaikki roskiin, matot ja kaikki.

Se kyty on vissiin pinttyny tuonne. Saakutin kissat ku käy merkkailemassa. Mä alan kohta kuseen niitten päälle. Tai niitten omistajien päälle.

|O

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
ei tietoo se löyhkä on kauhee

Jep, niin on. Tosi kiva ku meillä on sellanen "sisäportaikko" ja ovi on auki alhaalla. Oon suihkinu nyt sitä kissankarkotetta joka puolelle mutta ei tunnu auttavan. Yhet paskatki löysin tuosta. |O |O :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
ei tietoo se löyhkä on kauhee

Jep, niin on. Tosi kiva ku meillä on sellanen "sisäportaikko" ja ovi on auki alhaalla. Oon suihkinu nyt sitä kissankarkotetta joka puolelle mutta ei tunnu auttavan. Yhet paskatki löysin tuosta. |O |O :kieh: :kieh:

Inhottavaa joutua kissojen hyökkäyksien kohteeksi.
Meillä ulkoportaikko haisee ihan hirvittävälle. Haju lyö otsaan joka kerta kun ulko-oven avaan.
Kakkosjätökset on ilkeästi laitettu autotallin oven eteen.

Se karkote ei auta mihinkään |O Mandariinin ja banaaninkuoria voit kokeilla nurkkiin, niitä kissat inhoaa ja kusilänttien päälle tiputtelet teepuuöljyä ja pyyhit niin saat desinfioitua ja tuoksu jää hyväksi. Kloriitista kissat vaan innostuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Se karkote ei auta mihinkään |O Mandariinin ja banaaninkuoria voit kokeilla nurkkiin, niitä kissat inhoaa ja kusilänttien päälle tiputtelet teepuuöljyä ja pyyhit niin saat desinfioitua ja tuoksu jää hyväksi. Kloriitista kissat vaan innostuu!

karkotetta saa ruikkia vähän välii et hetkex tehoo ees

Urine Off, saa eläinkaupoista. meillä koiranpentu kusee sisälle, ja tolla saa aivan kaiken hajun jne pois, hajottaa entsyymit tms. eläinkään ei kuulema haista sitä sen jälkeen.
Sen jälkeen sit karkotetta.

Hmm..on olemassa yhtä sikahyvää ainetta, joka melkee räjäyttää kissanpissan hajun pois. Mm hotellit käyttää siivouksissa tätä...eli niis huoneis jossa elukat olleet. Mut arvaas muistankos sen nimee enää..Yksi oli kuiteskin sellanen norjalainen tuote ja aika huono, mutta yks suomalainen firma tekee sitä toista parempaa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Urine Off, saa eläinkaupoista. meillä koiranpentu kusee sisälle, ja tolla saa aivan kaiken hajun jne pois, hajottaa entsyymit tms. eläinkään ei kuulema haista sitä sen jälkeen.
Sen jälkeen sit karkotetta.

mut tota se ei ollu kuitenkaan...

Yhteistyössä