Millä kikoilla sinä sait tyttövauvan? Jaa omat vinkkisi ☺

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heips. Meillä alkaa vauvan yritys tässä kuussa ja ennestään löytyy jo kaksi poikaa joten tyttö olisi kiva. Lapsilukumme ei kuitenkaan ole täysi vielä kolmannen eikä neljännenkään jälkeen joten eiköhän ehditä tyttökin joskus vielä saamaan ☺ Mutta siis kerrohan omat kikka kolmosesi tytön saamiseksi Minä ajattelin kokeilla ajoittamista, rakastelua niin kauan kunnes ovulaatiotesti näyttää hymynaamaa. Meneekö liian lähelle ovista jos ajatellaan että pojat tehdään ovispäivänä ja tytöt hiukan aiemmin?

Eiks sukupuoli määräydy miehen mukaan? Ei kai sillon ole väliä kuinka lähelle tai kauas ovulaatiosta seksin ajoittaa.

määräytyyhän se mutta olen kuullut että tytöt tehdään ennen ovulaatiota ja pojat juuri oviksen ollessa käsillä ☺

ap
Oisko jotain kansanuskomuksia? Vai onko tuolle jotain ihan lääketieteellisiä todisteita jossain? Sama kai se periaatteessa, ainahan seksi kivaa on...tekee sitä sitten ovista ennen tai jälkeen(y)

Oisko jotain kansanuskomuksia? Vai onko tuolle jotain ihan lääketieteellisiä todisteita jossain? Sama kai se periaatteessa, ainahan seksi kivaa on...tekee sitä sitten ovista ennen tai jälkeen(y)

En tiedä perustuuko tutkittuun tietoon vai onko kansanuskomus. Meillä oikeastaan leikillään kokeillaan tätä tyttökonstia,kun tosiaan lapsia on suunnitteilla vielä useita niin eiköhän se tyttökin jossain välissä saada ☺ Jollei tule seitsemää veljestä

• Tykkää
Reactions: Elena777
Meidän esikoispoika sai alkunsa 4pv ennen ovistestin plussaa harrastetusta yhdynnästä (ei ollut miehen Intin takia "oikeaan" aikaan seksiä)

Tyttö taas sai alkunsa 2pv ennen ovisplussaa tai sitten samana päivänä

Meillä tuli useampi päivä väliin, ehkä noin 5-6 pv nuijapäät sai odotella. Söin magnesiumia ja kalsiumia sekä runsaasti kasviksia. Tästä on ihan tutkittua tietoa saatavilla (myös suomeksi) kun pistät vaan ihan Googleen haun. Kahden pojan jälkeen odotan tyttövauvaa.

Meillä tuli useampi päivä väliin, ehkä noin 5-6 pv nuijapäät sai odotella. Söin magnesiumia ja kalsiumia sekä runsaasti kasviksia. Tästä on ihan tutkittua tietoa saatavilla (myös suomeksi) kun pistät vaan ihan Googleen haun. Kahden pojan jälkeen odotan tyttövauvaa.

wau! Loistavaa duunia Mites foolihappo kun sitäkin suositellaan napattavaksi jo yritysaikana?

Onhan niitä tutkittu, että tyttösiittiöt säilyvät elinkelpoisena kauemmin odottamassa, kun taas poikasiittiöt ovat nopeampia uimaan. Kaipa noissakin on jotain yksilökohtaisia eroja, mutta keskimääräisesti tuon pitäisi pitää paikkansa.

Tee näin:

facade.com/

ja sieltä valitse biorytmit. Laita oma syntymäaikasi ja kohtaan Target Date laita _hedelmöittymispäivä_. Arvioit siis ennakoiden ko. päivää.

Kun tunnerytmi tulee olemaan hed.päivänä plussalla (vihreä) ja punainen miinuksella, tulee hedelmöittyvästä lapsesta taatusti tyttö.

Vastaavasti jos joku jostakin syystä pojan haluaa, samoin omat synt.tiedot ja sitten Target Date kohtaan _hedelmöittymispäivä_ Ja kehorytmi (punainen) plussalla ja tunnerytmi (vihreä) miinuksella = poikavauva.

Mä tulin raskaaksi silloin kun ovulaatio testi näytti että ovulaatio on parin päivän sisällä tulossa. Itse siis yritin myös tyttöä. Olen kuullut että jos tyttöä haluaa niin ei saa harrastaa seksiä takaa päin eikä nainen saa saada orgasmia. Niitä me ei noudatettu. Mutta katsoin tälläisestä kiinalaisesta kalenterista milloin voisin saada tytön ja näin sainkin :D http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/ Tämä on pitänyt paikkaansa myös kaikkien kavereideni raskauksissa. Nyt odotan toista lastamme, mutta vielä ei sukupuolta tiedetä kun on niin alussa. Mutta kalenterin mukaan pitäisi tulla tyttö :) Kyllähän mulle kaikki sano että toi kalenteri on ihan höpö höpö juttu, mutta mä uskon siihen niin kauan kun se on oikeessa :')

Tästä on englanniksi netissä paljon tietoa ja 90%:n varmuudella tulee tyttö, jos mies pidättäytyy 10 vrk (x-siittiöt ovat pitkäikäisempiä myös kiveksissä) ja seksiä on vasta ovulaation jälkeen 12 h kuluttua. Nopsaan jos katselen, niin tuolta löytyy jotain aiheesta: http://www.ingender.com/gender-swaying/o-plus-12.aspx mutta jossain oli tosi selkeät ohjeet ja tutkittu sukupuolijaukaumaa, joka on siis 90% tyttöjä ja 10% poikia, jos menetelmää käyttää.

Uskooko joku oikeasti näihin höpö höpö juttuihin?
Olen lukenut ihan oikeasta tutkimuksesta, jossa todettiin, että mahdollisuudet on aina hyvin lähelle 50%/50%. Jollain konsteilla saattaa suhde muuttua ehkä 48%/52% puolin ja toisin, mutta sen enempää niillä ei merkitystä ole. Joten kaikki kikkailut kannattaa unohtaa ja nauttua siitä mitä sattuma kenellekin antaa. Jokainen kokoonpano omalla tavallaan mahtava.
Ja ihan tiedoksi niille, jotka näihin ajoituksiin uskoo, niin meillä on 5 lasta. Kaikki samaa sukupuolta. Tiedän varmuudella, että.
1. on saanut alkuunsa ovulaatiopäivänä
2. 5 päivää ennen ovulaatiota
3. kaksi päivää ennen ovulaatiota
4. ovulaatiopäivänä
5. päivä ennen ovulaatiota

Anteeksi nyt vain ap, onko käynyt mielessäsi, että et ehkä saakaan enempää kuin kolme lasta? Ei kukaan takaa, että voit tehtailla lapsia seitsemään veljekseen asti. Oletko ajatellut myös sitä, että et välttämättä jaksakaan kolmea enempää? Voin kokemuksesta sanoa, että kahde ja kolmen erotus on aika iso. Siinä voi tulla yllätyksenä matkalla se tieto, että arki onkin aika raskasta ja enempää lapsia ei jaksa hoitaa.
Olisit nyt vain kiitollinen siitä, että olet saanut nuo kaksi poikaasi. Ja jos tulet kolmannen kerran raskaaksi, niin ole kiitollinen siitäkin.
T. Sekundaarisesti lapseton

Yhteistyössä