miksiköhän niin monet naiset/tytöt luulevat vaalean olevan se ainoa oikea hiusväri, vaikkei se edes kaikille sovi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mikähän muoti-ilmiö tuo musta nyt muuten on ?! :D ennenhän se oli hevareitten yksinoikeus jota "normaalit" karttoivat :D itsellä joskus ollut musta tukka ja pelästyin peilikuvaani joka kerta, varsinkin aamulla :laugh:

onko muoti-ilmiö..en oo huomannu. en kyllä muutenkaan seuraa hiustrendejä.
musta on helppo väri. vaikka rasvoittuu tai hiukset katkeilee ja on huonoja niin ei näy niin selvästi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
sano ap sitten että minkäväriset ja malliset pitää olla?? :attn:

älä nyt tuollaisia pyytele! :D se kun niin riippuu ihmisestä itsestään, jotkut ovat upeita ruskeatukkaisia, jotkut vaaleina ja jotkut vaikka kaljuina.. itsekllä nyt tälläinen ankea keskiruskea, kun ei jaksanut hiusväri-hyllylle jäädä loppupäiväksi miettimään.. ja kun punainen kerran ei tartu, vaalea ei sovi ja mustassa näytän vampyyriltä.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
En tiedä, sopiiko mulle blondit, mutta blondina ne aion pitää jatkossakin. Mulla oli kerran ruskeat hiukset, mutta tuli identiteettikriisi. Pidän blondeista enemmän.

Minkä väriset hiukset sinulla on oikeasti?

Ainakin yläasteikäiseksi asti oli blondit, nyt oikea väri olisi ehkä vaaleanruskea. Melko vaalea kuitenkin. Melkein kaikki ovat olleet sitä mieltä, että tämä väri sopii mulle paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Kauheimpia ilmestyksiä on ne, jotka blondaa sitkeästi vaikka tukka on jo ihan kärähtänyt.

Itse olen tosi vaaleaihoinen ja mulle sopii kylmä ja tumma hiusväri parhaiten. Vaaleakin on ollut eikä se näytä yhtään miltään.

Tummat hiukset on muuten yleensä kiiltävät ja hyvinvoivan näköiset, blondattuja ei koskaan saa näyttämään yhtä kiiltäviltä.

Mulla on kyllä tosi kiiltävät ja hyväkuntoiset blondit hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ja mä haluaisin tummat hiukset, mut kun ne ei vaan sovi mulle. :(

Sama juttu mulla. Oonhan mä joskus kokeillut värjäyttää tummiksi hiukset, mutta kun iho on niin vaalea, niin näytän tosi kamalalta |O

Noin minäkin olen aina ennen kuvitellut,mutta nyt ollut vuosia tumma tai punertavantumma.
Blondina ollut myös vuosia.
Ei ole montaa väriä mitä multa ei olisi päästä löytynyt,lukuunottamatta näitä shokkivärejä(pinkki jne)

Joku kommentoi, jotta päältä vaalea ja alta tumma on halvan näköistä. Nyt sit tiijän, miltä tulen näyttämään seuraavan kampaajakerran jälkeen =) Itsellä on luonnostaan blondi tukka ja välillä tahtois vaihtelua. Se vaan on niin vaikiata, kun vaalea juurikasvu on aika kamalaa katsottavaa eli joutuu värjäämään joka kuukausi, jos ei halua näyttää osittain kaljulta... Siksi ajattelin saada tumman tukan silviissiin, että päälle jää hieman omaa väriä, niin ei se juurikasvukaan haittaa. Saas nähhä, mikä on lopputulos: kuinka halpa makkara sieltä kampaajalta poistuu!

Pitääkö tääkin ketju tappaa? Jenkeissä on pitkään ollu sanonta "thinner, tanner and blondier", mikä on minunki uuden vuoden lupaukseni:). Vaalea oon ollu ikäni, tosin punapigmentti puskee joka kerta esille juurikasvua värjätessä. Nyt on ollu vuosia muodissa tuhkan/viileät vaalean sävyt ja hopeasampootta kuluu hirveät määrät..

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
blondiksi syntyneenä ja kerran ruskeaksi tukkani värjänneenä voin sanoa tuloksen olleen järkyttävä. ihoni ottaa väriä, mutta kulmat ja ripset ovat vaaleat joten blondi on väreistä ainut vaihtoehto jos haluaa omaa väriä raikastaa.

Lisäksi blondista tummempaan siirtyminen ei ole kovinkaan simppeliä - itse yritän luonnollisesta vaaleudestani huolimatta saada fledaani hieman tummemmaksi, mutta platinablondipohjalta edes vaaleanruskeaksi värjääminen vaatii useampia kampaajakäyntejä, eikä ole lainkaan itsestään selvää, että lopputulos on toivottu.

Mul oli tosi kauan oma ''maantienvaalee'' väri ja vaaleita raitoja mut sit aloin pitää sitä hirveen rumana ei-minkään-värisenä hirveenä harmaana ja värjäytin kokonaa blondiks niinkun mulla oli pienenä luonnostaan. Ensin tykkäsin niiiiin paljo ku ne oli sellaset kullanvaaleet mut pitemmän päälle vitutti kovasti ku ne oli aina nii kellertävät... vetäsin päälle tuhkanvaaleen ja kasvatin oman värin takas.. nyt on taas "maantienharmaat" ja vaaleita raitoja ja on nätit.

Kyllä molemmilla hiusväreillä, vaaleilla ja tummilla on tavallisella värjäällä ihan samat ongelmat. Yleensähän on että sen väriset hiukset sopii myös vanhempana kuin on ollut nuorempana.

Mä olen luonnostani blondi, mutta viihdyn paremmin tummassa värissä :) Välillä oon koittanu palautua takas vaaleaksi mutta ei se vaan tunnu omalta. Tummassa tukassa on kotosampi olo =)

Yhteistyössä