B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mikähän muoti-ilmiö tuo musta nyt muuten on ?!ennenhän se oli hevareitten yksinoikeus jota "normaalit" karttoivat
itsellä joskus ollut musta tukka ja pelästyin peilikuvaani joka kerta, varsinkin aamulla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:sano ap sitten että minkäväriset ja malliset pitää olla?? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En tiedä, sopiiko mulle blondit, mutta blondina ne aion pitää jatkossakin. Mulla oli kerran ruskeat hiukset, mutta tuli identiteettikriisi. Pidän blondeista enemmän.
Minkä väriset hiukset sinulla on oikeasti?
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Kauheimpia ilmestyksiä on ne, jotka blondaa sitkeästi vaikka tukka on jo ihan kärähtänyt.
Itse olen tosi vaaleaihoinen ja mulle sopii kylmä ja tumma hiusväri parhaiten. Vaaleakin on ollut eikä se näytä yhtään miltään.
Tummat hiukset on muuten yleensä kiiltävät ja hyvinvoivan näköiset, blondattuja ei koskaan saa näyttämään yhtä kiiltäviltä.
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Ja mä haluaisin tummat hiukset, mut kun ne ei vaan sovi mulle.![]()
Sama juttu mulla. Oonhan mä joskus kokeillut värjäyttää tummiksi hiukset, mutta kun iho on niin vaalea, niin näytän tosi kamalalta |O
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:blondiksi syntyneenä ja kerran ruskeaksi tukkani värjänneenä voin sanoa tuloksen olleen järkyttävä. ihoni ottaa väriä, mutta kulmat ja ripset ovat vaaleat joten blondi on väreistä ainut vaihtoehto jos haluaa omaa väriä raikastaa.
Onks jotain linkkiä mist sen kuvan näkis?
Siksi kun media on muokannut kauneusihanteen sellaiseksi kun se nykyään on.
Naisilla pitää ollla vaalea tukka, suuret rinnat, kapea vyötärö ja olematon lantio(lue, poikamainen).